Minimalisme   17 comments

 

Minimalisme

.

F

.

Poortje

.

Wagenwiel

.

Hekwerk

.

F

.

……….  Meer hoeft het niet zijn  ……….

.

Minimalisme Foto

.

F

.

17 responses to “Minimalisme

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo eenvoudig en toch zo mooi, de hand van de kunstenaar!!!!

    Like

  2. Een heel mooi compo! En goed gezien!

    Like

  3. Mooi🙂
    Hou wel van strakke foto’s

    Like

  4. Och deze foto is heel erg mooi geworden. Grote wiel op de muur is zeker apart om te zien.
    Hek is geweldig mooi!!!

    Fijne avond.

    Like

  5. Een fraaie compositie Henk, eenvoud kan ook erg mooi zijn.

    Like

  6. Als minimalist hoef je het wiel in ieder geval niet uit te vinden.🙂

    Like

  7. Een pracht plaat.Daar heeft men smaak en de fotograaf w

    Like

  8. was er als de kippen bij om het vast te leggen Sorry voor mijn antwoord in 2 delen Henk.

    Like

  9. Less is more… mooi Henk.

    Like

  10. ik heb er eentijdje naar zitten kijken en vind het erg mooi

    Like

  11. Een prachtige compositie, perfecte oopname.

    Like

  12. Ik denk het hek ook nog weg.

    Like

    • Het hekwerk stoort me niet maar ik zou het niet missen als het er niet stond.

      Even goed beschouwd is het eigenlijk vooral de gepleisterde muur die meehelpt aan een minimalistisch beeld. Van die uitstraling zou weinig overblijven als het een bakstenen muur was.

      Het was eigenlijk nog een heel gepuzzel omdat ik rechts maar net een regenpijp en links een bankje buiten de compositie kon houden🙂

      Like

  13. Mooie strakke plaat-prima kleuren vooral het wit en in een prima compositie Henk.
    Klaas.

    Like

  14. Een mooie strakke foto Henk en dat hek vind ik juist mooi anders is het wel erg minimaal

    Like

  15. Mooi beeld in al zijn eenvoud.

    Like

  16. Oef…. best wel wit hihi…….
    maar wel weer een prachtplaat Henk🙂

    Like

Geef een reactie

