Knoop in je stropdas   23 comments

 

Knoop in je stropdas

.

j

.

Ook zo’n moeite

met een strakke knoop

in je stropdas ?

.

j

.

Een dubbele

mastworp is dan

een prima Alternatief

.

Stropdas Foto Knoop in je stropdas

.

j

.

.

.

23 responses to “Knoop in je stropdas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat ziet er werkelijk prachtig uit, laten zo!

    Like

  2. Hoi Henk, zo’n knuppe kan ik ook wel maken, prachtig portret van een mijnheer met een mooi markante kop.
    Klaas.

    Like

  3. Schitterend Henk, de échte circusdirecteur bestaat dus nog!

    Like

  4. wat een prachtig hoofd

    Like

  5. Een prachtig portret van een man met een heel olijk gezicht, echt een mooi hoofd! Deze stropdas of cravate is meer een halsdoek en zit wel zo prettig.

    Like

  6. Ohhhhhhhhhh wat een mooi portret!

    Like

  7. Een heerlijke no-nonsense oplossing, Henk.

    Like

  8. Mooi portret. Met dassen knopen had ik altijd moeite. Mijn schoonvader heeft me dat geleerd.

    Like

  9. Wat een prachtig portret Henk, en wat komt ie mooi los van de achtergrond.

    Like

  10. Ik sluit mij graag aan bij hetgeen is gezegd, inderdaad een olijk gezicht en mooi kleur.

    Like

  11. Mooie portret, Henk, gelukkig is er voor mij dan ook nog hoop, want ik heb nog nooit een goeie strop in een das kunnen leggen.

    Like

  12. Zo jij maakt zo’n duidelijke foto’s dat ieder pluisje tot zijn recht komt😉

    Like

  13. Wat een guitig portret, Henk!

    Like

  14. leuke titel, prachtig portret

    Like

  15. Hier ga ik me niet aan wagen…🙂 Mooi portret!

    Like

  16. Het succes zit hem in de brede glimlach , daarbij verbleekt de dubbele mastworp.

    Like

  17. Wat een leuk portret van een erg originele en plezante kop

    Like

  18. Mooi portret. Hier geen problemen met dassen. Mochten ze gedragen worden dan met veiligheidskip

    Like

  19. Nou zegt een dubbele mastworp me helemaal niets maar
    alleen de term al is leuk🙂🙂 Op de foto zie ik dan wat je er mee bedoeld.
    ben ik ff blij dat ik voor mijn werk gewoon een blauwe stropdas met clip heb.
    Niks te srikken of te knopen hihi…….

    Like

  20. Deze man kan zo optreden in een Engelse serie over de vorige eeuw !

    Like

Geef een reactie

