Sail Kampen 2014   16 comments

 

Sail Kampen 2014

.

F

.

Sail Kampen

De kade is gevuld met

historische zeilschepen

Een gigantische wirwar

van masten, ellenlange

boegsprieten, netten en

touwen

.

En wie op foto één goed tussen

de masten door tuurt ziet nog net

het reuzenrad van de kermis

.

F

.

Achteraf blij dat ik eerst wat overzichtsfoto’s

heb geschoten voordat de lucht in z’n geheel dichttrok

.

Sail Kampen 2014 Foto Sail Kampen

.

.

.

.

F

.

.

.

.

Sail Kampen 2014 Foto Sail Kampen

.

.

.

.

F

.

.

.

.

Sail Kampen 2014 Foto Sail Kampen

.

.

.

.

F

.

.

.

.

Sail Kampen 2014 Foto Sail Kampen

.

F

.

.

.

16 responses to “Sail Kampen 2014

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kon evengoed ergens in de middeleeuwen zijn… mooie beelden.

    Like

  2. je hebt gelijk een wirwar aan masten touwen, moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen en jammer dat er niet iets meer blauw in de lucht zit.
    Maar daar hebben we gelukkig geen invloed op.
    Je hebt vast nog wel meer foto’s gemaakt daar ben ik erg benieuwd naar.

    Like

  3. Mooi Henk, driemasters en oude zeilschepen hebben me altijd al gefascineerd.

    Like

  4. Een prachtig gezicht al die oude schepen Henk, erg mooie foto’s hoor.

    Like

  5. Je was er dus weer als de kippen bij. Een mooi evenement. Jammer dat de lucht dichttrok.
    Het is een prachtig gezicht met zoveel mooie indrukwekkende schepen bij elkaar.

    Like

    Jetskefotografie
  6. De eerste en de laatste zijn mijn favorieten, de schepen staan heel statig op de foto, heeft wel wat, verbaas me er altijd over dat ze niet vaker omvallen met die hoge masten.

    Like

  7. Een mooi event maar lastig om er een beetje rustige foto,s te maken met al dat mastengedoe.jammer dat de lucht niet mee wilde werken.

    Like

  8. Zo eigen aan NL, die mooie zeilers.
    Jammer van de lucht.

    Like

  9. Prachtige beelden van die oude schepen.

    Gr. René

    Like

  10. Heel indrukwekkend al die oude zeilschepen bij elkaar. Maar ik zie ze toch liever individueel varen, dat geeft wat een rustiger beeld dan die wirwar van masten en touwen.

    Like

  11. Wat een prachtig overzicht Henk, ik vind die enorme hoeveelheid aan masten echt mooi en foto drie wint het voor mij

    Like

  12. Mooi sfeertje, Henk!

    Like

  13. Gaaf die boten, indrukwekkend zelfs. Ik hou wel van die wirwar op de laatste foto.

    Like

  14. Prachtig lijnenspel in al die masten. .plekje waar ik uren zou kunnen ronddwalen

    Like

  15. Boten aan de kade’s zijn een mooi schouwspel, maar ik zie ze liever in actie.

    Like

  16. Jeetje…. wat een wirwar van masten Henk maar wel een heel mooi gezicht🙂
    De 3e foto waar de 2 schepen evenredig naast elkaar liggen vind ik werkelijk heel mooi.
    Knap gedaan!

    Like

Geef een reactie

