De ronde van Staphorst   15 comments

 

De ronde van Staphorst

.

f

.

Vanavond ben ik even een

kijkje wezen nemen bij de ronde

van Staphorst. Een wielerevenement

gehouden rondom sportpark De Tippe.

.

Staphorst Wielerronde Foto Ronde van Staphorst

.

Morgen volgen nog enkele foto’s

.

f

.

.

15 responses to “De ronde van Staphorst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Was er maar eentje?
    Geintje hoor een mooie foto van iemand in actie

    Like

  2. Mooie opname, de voorzijde had naar verhouding misschien iets meer ruimte mogen hebben, de draaiende wielen doen het op zich goed maar vallen een beetje weg tegen de achtergrond, sluitertijd nog iets langzamer?

    Like

    • Eigenlijk voor het eerst dat ik deze sport door een lens bekeken heb Klaas. Geoefend op het meetrekken van de camera. Het lukte me tot een sluittijd van 1/200. Gaat me een volgende keer wel lukken om op 1/160 of 1/125sec mee te trekken maar je moet wel oefenen met deze techniek. Voor een eerste keer ben ik redelijk tevree🙂

      Like

  3. Wieler ronde gevoel mis ik wel beetje in foto. Isoleren van onderwerp en meetrekken is uitstekend gelukt. Vind het mooi, laat er maar meer van komen Henk!

    Like

  4. Deze eenzame fietser staat er alvast mooi scherp op.
    Ik kijk graag naar wielrennen, dus laat het achtervolgende peloton maar komen!

    Like

  5. Perfect scherp .

    Like

  6. meetrekken is lastig je moet op zoveel dingen gelijktijdig letten maar deze is vooralsnog niet verkeerd op wat kleine dingen na.
    wat mij direct opviel is dat de foto wat vlak oogt geen idee waar dat aan ligt. ben wel benieuwd naar de rest.

    Like

  7. Voor een eerste meezwaai is dit zeker ok Henk, probeer de volgende keer maar eens op 1/125sec.

    Like

  8. Je mag terecht tevreden zijn over het resultaat Henk, het is een fraaie opname geworden hoor.

    Like

  9. Ik ben benieuwd naar de volgende

    Like

  10. Mooie foto Henk!

    Like

  11. Volgens mij trapt ie niet maar rolt ie vanzelf naar benee hihi……
    Mooie kleuren weer Henk🙂

    Like

  12. Hij staat er schitterend op en ik kan best begrijpen dat jullie kenners het nog veel beter willen maar ik vind het scherp en erg mooi ogend. Laat de rest maar komen.

    Like

  13. Ik neem aan dat er ook nog een rondje om de kerk in het parcours is opgenomen?

    Like

Geef een reactie

