Oldsmobile   23 comments

 

Oldsmobile

.

j

.

Een retro

achterlamp

.

Oldsmobile Foto Achterlicht

.

Voor wie de auto in z’n geheel wil bekijken

……….   KLIK   ……….

.

j

.

.

23 responses to “Oldsmobile

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het detail spreekt meer tot de verbeelding dan dat je de auto in zijn geheel zien. (Net zoals bij sommige vrouwen).😉

    Like

  2. Het gaat erom dat je jezelf een voorstelling kan maken van hetgeen bij het achterlicht hoort. Van zo’n auto kan je prachtige foto’s maken maar dan wel op een passende locatie en in het juiste licht. die laatste opmerking laat ik me maar niet over uit🙂

    Like

  3. Wat een super mooie detail opname van deze oude auto Henk. laat de auto ook maar helemaal zien, is vast en zeker een hele fraaie.

    Like

  4. 56 Jaar geleden, maakten ze nog échte auto’s Henk. Een prachtige detail opname van deze mooie kar hoor.

    Like

  5. Prachtig detail van deze leeftijdsgenoot, Henk!

    Like

  6. schitterend in beeld gebracht detail.
    ik kan er jaloers naar kijken heel mooi gedaan

    Like

  7. Hoi Henk, ik wist dat je dit niet aan je lens zou laten ontsnappen. Ik vond het werkelijk ontroerend. Het kwam de parkeerplaats opgrommen en met groot gemak achteruit de parkeerplaats op. Er stapte een gezinnetje uit die zeker jonger waren dan de auto zelf. Prachtig, daar kan ik echt van genieten. Heel mooi vastgelegd dit detail.

    Like

  8. Het is maar een detail maar je moet gewoon van goeden huize zijn om het te zien, en er dan nog zo een prachtige opname van maken ook.

    Like

  9. Sommige details maken echt veel indruk en geven een wow gevoel Henk.Wat heb je dit weer prachtig benadrukt.

    Like

  10. Een bijzonder mooie detailfoto Henk, wat waren de auto’s toen toch mooi!

    Like

  11. Klik,…en gelijk een hoop reclame….das minder. Maarrrr de koplamp heb je mooi uitgelicht.
    Groetjes

    Like

  12. Tuurlijk klikken we dan…nieuwsgierig aagje😉
    Nu ik zie er niet meer zo blinkend en stralend uit met maja ben dan ook 1 jaartje ouder whoehahahaha…grtjes

    Like

  13. Een prachtige scherptediepte. Mooi dat je een detail gekozen hebt.

    Like

  14. Je moet het maar kunnen om van een oude achterlamp een kunstwerk te maken. Mijn complimenten, Henk!

    Like

  15. SCHITTEREND

    Like

  16. Prachtige detailopname Henk.

    Gr. René

    Like

  17. Op dit soort ideeën kan alleen jij komen Henk.
    Werkelijk weer eeng eweldige detail opname!
    Mijn compliment

    Like

  18. Ongelooflijk hoe mooi een auto kan zijn.

    Like

  19. Aan de hand van dit detail had ik niet verwacht dat ie zo groen (groot) was. Prachtig om te zien, zolang ze maar stil blijven staan (met nadruk op stil).

    Like

  20. Op deze manier komt het achterlicht goed tot zijn recht !

    Like

  21. Wat een gaaf oudje……

    Like

Geef een reactie

