In de bouwput   16 comments

 

In de bouwput

.

>

.

150 jaar treinverkeer van & naar Zwolle.

Een mijlpaal die op 7 juni werd gevierd met een  soort van

open dag op het station waarbij bezoekers een rondleiding

kregen door de nieuw te bouwen stationstunnel.

Razend interessant voor de papa’s & mama’s

Uitermate saai voor de kleintjes

.

>

.

Bouwput Foto Open dag 150 Jaar Spoor Zwolle

.

>

.

.

.

16 responses to “In de bouwput

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat had je goed gezien…al is er een uitzondering😉

    Like

  2. Hahaha…..dat zal niet de favoriete bezigheid van de kids zijn Henk. Je hebt het heel fraai vastgelegd hoor.

    Like

  3. Het lijkt alsof ut jochie aan het telefoneren is.😉

    Like

  4. Mooi vastgelegd Henk, zoals je zegt, rondleidingen in stationstunnels zijn een saaie boel voor kinderen.

    Like

  5. He bah, rondleidingen. Eens op het Veenpark gehad, wat een geklets. De man deed het heel leuk, maar op internet staat hetzelfde. dus ik ben al snel afgedwaald naar leukere plekjes van de turfstekerij.
    Dat zou me hier ook zijn gebeurd. voor de jongeren hadden ze toch wel een treintje kunnen laten rijden? Al was het maar daar op de grond, daar zouden hun opa’s ook blij mee geweest zijn.

    Like

  6. 😄 de verveling straalt er bij de kinderen vanaf 😄

    Like

  7. The kids are not happy Henk, mooie foto en de treinen kunnen van mij wat, wordt allemaal nog weer veel duurder met hun idiote plannen.

    Like

  8. Kinderen hebben een hele andere kijk op dit soort open dagen hihi….
    Toch weer een mooie plaat🙂

    Like

  9. Mooi plaatje, ook de mensen die niet direct onder het licht staan zijn goed belicht, zonder bij te flitsen zo te zien.
    Ja die verveling bij de kinderen kan ik mij wel iets voorstellen, maar wie weet wat hen nog te wachten staat.

    Like

  10. Dat men nu nog niet slimmer geworden is!Waarom voorziet men niets voor kinderen.Er is vaak niet veel nodig om hen prettig bezig te houden.
    Knap dat je op deze foto zo goed de gezichtsuitdrukkingen kan zien van alle omstaanders.

    Like

  11. Mooie foto en heel leuk om naar te kijken: analyseren🙂
    Heerlijk, die afwezige voorspelbare kinderen, nu weten ze nog geen nee te zeggen, maar dat komt snel genoeg🙂

    Like

  12. volgens mij kwamen de papa’s ook voor de treinen dit was voor hen een bijvangst of nieuwsgierigheid, maar interessant ? ik waag het te betwijfelen.
    ik heb nog foto’s van tijdens de bouw dat was wel wat voor de meeste papa’s denk ik.

    Like

  13. Is ook niet echt een speeltuin zo’n bouwput. Helemaal als het veel vertellen is en lang wachten haken kinderen snel af. Mooi moment gevangen Henk

    Like

  14. Als kind zou je van dit soort bijeenkomsten toch in de put raken…!

    Like

  15. Het trekt mij ook niet hoor zo’n bouwput.

    Like

Geef een reactie

