TT aan de A28   24 comments

 

TT aan de A28

.

x

.

Eigenlijk heb ik weinig met die snelle  moderne monsters op twee wielen

maar als duizenden brullende motoren na afloop van de TT de rust in ons

pittoreske dorp komen verstoren sta ik net als vele andere Staphorster en

kijkers uit de wijde omtrek even langs de snelweg.

.

TT Assen A28 Foto Verkeer

.

x

.

.

24 Reacties op “TT aan de A28

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. mooi gemaakt ik sta er dit jaar niet het regent met net iets te hard.

    Like

  2. Prachtig.

    Like

  3. Tja….dan valt je mond toch open van verbazing hoor!

    Like

  4. Het jongetje valt nog niet in slaap dus zal het wel spannend zijn, mooi gefotografeerd met die lichten op de achtergrond.

    Like

  5. Ik herinner me levend de 1000den toeschouwers langs de kant van de autostrade en op de bruggen toen we destijds huiswaarts reden na de TT…mooi beeld, Henk !

    Like

  6. Prachtige foto weer met die vage achtergrond, die lampen werken lekker mee op deze manier.
    Stom genoeg ben ik vanmiddag helemaal vergeten om naar het Weinterper Skar te gaan. Daar ligt in de weg van Emmen richting Drachten nu nog een mooie bocht, waar motorrijders die nog even wat willen laten zien nog wel eens lekker scheef hangend door de bocht gaan. Er lagen twee mooie bochten, bij de andere heb ik in het verleden op TT-dag nog wel eens eens wat aardige foto’s geschoten. In het kader van de verdubbeling van de weg is die bocht intussen al verdwenen, en dat zal ook de andere bocht omdergaan. Kortom: ik heb mijn laatste kans daar vanmiddag gemist. ;-(

    Like

  7. Het kind ondergaat en zal alles op de schouder van papa wel kunnen volgen maar het is vooral het ,gefocust kijken van de vader dat me hier opvalt

    Like

  8. Net zo mooi als de TT zelf deze foto.

    Like

  9. Deze foto is weer top, alles klopt, vooral de compositie spreekt mij erg aan. De sublieme onscherpte v/d achtergrond maakt het helemaal af.

    Like

  10. Vraag me bij zo een foto altijd af voor wie het het leukst is…voor de papa of het jongetje 🙂

    Like

  11. Dit is een heel fijn beeld

    Like

  12. Zelf was ik een van de vele motoren die genoot van de mensen langs de snelweg. Bijzondere ervaring om met zoveel motoren tegelijk te rijden en aandacht van de mensen langs de weg. Mooie foto koplampen geven mooie achtergrond.

    Like

  13. We hebben ze gisteren ook gezien bij Zwolle. Het waren er weer genoeg!

    Like

  14. Een prachtige foto van vader en zoon Henk, pappa’s mond staat open van verbazing want ze gingen natuurlijk oerend hard, er zijn na de TT dan ook ontzettend veel bekeuringen gegeven 😉

    Like

  15. Je mond zal er maar van openvallen… 🙂

    Like

    Henk van Blijderveen
  16. Super !

    Like

  17. De TT zelf boeit me ook niet zo maar een mooie motor mag ik graag zien 🙂
    Een van mijn zoons en mijn schoondochter rijden ook en ik vind dat echt gaaf hoor 🙂
    Mooie foto weer Henk.

    Like

  18. Prachtige foto van vader en zoon. Ik vrees dat ik er, net als het kind, een zwaar hoofd in zou hebben.

    Like

  19. Kijk, dit is nu een voorbeeld van “Met de paplepel ingegoten”.
    Treffende plaat.
    In het verleden reed ik vanuit mijn werk langs Staphorst en zag al die mensen dan wel staan op die bewuste dag.
    Ik heb zelf een motorrijbewijs en heb ook ook op een motor gereden, het is leuk om te doen, het geeft een andere dimensie aan het rijden.

    Like

    Jetskefotografie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.