Fantasiafest de Lindenhorst 2014 .. VII   13 comments

 

Fantasiafest de Lindenhorst 2014 .. VII

.

À

.

…..  Oorstrelend  …..

.

Op het podium was voor bijna elk wat wils.

Van Ierse folklore en Keltische sferen tot

een mix van harde metalen klanken,

punk en traditionele

Ierse Rock

.

À

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto Amma

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto Amma

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto Seed

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto The Royal Spuds

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto The Royal Spuds

.

.

.

.

.

À

.

.

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst Foto Fantasiafest 2014 Foto Fantasiafest Foto The Royal Spuds

.

À

.

…..  The Royal Spuds  …..

.

À

.

.

13 responses to “Fantasiafest de Lindenhorst 2014 .. VII

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Henk.Net of ik op de eerste rij stond.

    Like

  2. Om te zien ga ik voor de laatste, maar of dat ook om aan te horen is?
    Leuke serie

    Like

  3. Ja moeilijk kiezen, foto 2 gelaatsuitdrukking is mooi, foto 3 strakke plaat oplopende (rechte) lijn, de laatste foto is bijna mijn favoriet, ja daar komt het weer, door de beweging maar wel wat krap uitgesneden, foto 4 een gemiste kans?, de man met de trommel is hij aan het wandelen?
    de stok (hoe heet zo’n ding) heeft net een dood moment, naar mijn idee jammer, je had er een mooie zwung aan kunnen geven.

    Like

  4. Je laat ze heel mooi de show stelen, Henk!

    Like

  5. Daar had ik ook wel van kunnen genieten Henk, Ierse folklore en Keltische muziek vind ik prachtig. Deze foto’s zijn erg mooi, nr.1 is mijn favoriet hoor.

    Like

  6. Mooi in beeld gebracht.

    Like

  7. 👍

    Like

  8. Wat ben je toch een goede fotograaf!!!!

    Like

  9. Een pracht serie Henk, ik ga uiteraard voor het Iers en Keltisch, de laatste foto vind ik echt helemaal TOP!

    Like

  10. prachtig Henk ik ga voor de eerste die heeft de dynamiek van een podium en het licht is helemaal af

    Like

Geef een reactie

