Vliegwiel   12 comments

 

Vliegwiel

.

F

.

24mm  ..  1/30sec  ..  F/7.1  ..  iso 125

.

.

Vliegwiel

.

.

F

.

.

12 responses to “Vliegwiel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt er een hele bijzondere en fraai foto van gemaakt Henk, een opname waar vaart inzit.

    Like

  2. 👍. Prachtige beweging in de foto.

    Like

  3. Hoe je er in slaagt dit zo mooi op foto te zetten en ook de snelheid te tonen vind ik super.

    Like

  4. Heel knap gedaan Henk om die vaart zo goed op de foto te krijgen!

    Like

  5. exact de juiste sluitertijd en diag. knap gedaan Henk

    Like

  6. Prachtige vaart, knap!

    Like

  7. Ik sluit me bij al die eerdere reacties aan Henk.

    Like

  8. Als ik er lang naar kijk ga ik net niet vliegen. Maar zweverig word ik wel een beetje…

    Like

  9. Knap vastgelegd.😀

    Like

  10. Big wheel keep on turnin’
    Proud Mary keep on burnin’
    Rollin’, rollin’, rollin’ on the river

    Maar deze draait zo te zien wat sneller dan de schepraderen van de river boat queen. Interessante foto!

    Like

  11. ik vind hem eng (gevaarlijk)

    Like

  12. Ik vind het maar kanp dat je dit zo kan fotograferen Henk!

    Like

Geef een reactie

