Symboliek van een tattoo   11 comments

 

Symboliek van een tattoo

.

k

.

Nooit zo donker

of het wordt weer licht

.

k

.

.

Tattoo Foto Tattoo Tekst Foto Tattoo Symboliek

.

.

k

.

.

11 responses to “Symboliek van een tattoo

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit is toch wel weer een super mooie plaat hoor Henk, en de tekst klopt helemaal.

    Like

  2. Wel een heel mooie tattoo Henk, maar ook de foto is prachtig, ik denk dat deze man een fan is van Ede Staal!

    Like

  3. Nu ik heb niks met tatoos en vind ze zelfs lelijk…maar heb wel met plezier naar het filmpje van Edward gekeken…groetjes

    Like

  4. Ik heb ook niks met tatoos, maar ieder zijn smaak, de foto lokt mooie reactie’s op Henk.
    Dank aan Ann McDun, heb het tweemaal bekeken.

    Like

  5. Stoere arm.
    ik hoop niet dat je het erg vind maar ik ga dit keer helemaal voor Ede Staal

    Like

  6. Tattoo’s,…je kan er niet om heen. En de tekst van Ede is helemaal waar.
    Fijne avond allemaal.

    Like

  7. En omgekeerd ook

    Like

  8. Ondertussen wordt de arm steeds donkerder…

    Like

  9. Mooie foto.

    Like

  10. Heb ook niets met tattoo’s en begrijp de kleinkinderen niet die ze laten zetten Maar deze is zo scherp dat zelfs de tekst te lezen is.Een heel duidelijke foto Henk.

    Like

  11. Ik heb zelf een tattoo als enkelbandje en heb dat al jaren en jaren.
    Klein en fijn. Deze arm is wel heel erg vol moet ik zeggen maar wel
    met een pakkende tekst.

    Like

Geef een reactie

