Oldtimerdag Ruinerwold 2014   13 comments

 

Oldtimerdag Ruinerwold .. 2014

.

F

.

Zaterdag 16 augustus

Oldtimerdag in Ruinerwold

.

F

.

Wie denkt dat je alleen voor landschapsfotografie op tijd uit bed moet

voor een sfeervolle  foto heeft het mis.  Ook een oldtimer mag van mij

best profiteren  van sfeervol  ochtendlicht.  Je moet het alleen wel zelf

op gaan  zoeken maar  deze ouwe Opel 15T2 uit 1962 stond er mooi bij

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag

.

.

.

Neerlands autofabrikant uit vervlogen tijden.

Mooi licht heb je er niet voor nodig maar een

embleem op een romige motorkap is voor

mij zeker een foto waardig

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag

.

.

.

.

Iets minder oubollig

is het embleem op deze Spartan

.

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag

.

.

.

Ik heb mijn twijfels over het oldtimergehalte

van dit kanariegele monster maar hij kan me zeker bekoren

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag

.

.

.

Natuurlijk hebben we vandaag veel meer plaatjes geschoten

van dit jaarlijks terugkerende evenement

maar die volgen t.z.t.

.

F

.

.

13 responses to “Oldtimerdag Ruinerwold 2014

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het zijn fraaie karretjes Henk, mooi om te zien hoor. Leuk dat je ook detailopnamen hebt gemaakt……tja, DAF hè?

    Like

  2. Vooral de derde foto vind ik weer erg origineel.
    De combinatie van de tweede en de vierde foto voeren me naar lang vervlogen tijden, waarin het bij Bram en Freek gebruikelijk was dat er tijdens programma’s regelmatig een belangrijke boodschap door de theaterzaal klonk: “Er staat een kanariegele Daf verkeerd geparkeerd …”

    Like

  3. Met een knipoog naar vroeger en wat leuk al die details speciaal in de kijker gezet Henk.

    Like

  4. Die eerste 3 zijn echt juweeltejs van plaatjes Henk!
    En die derde met dat leuke embleem is zelfs veruit favoriet🙂
    Van zo’n blide als de laaste moet je echt fan van zijn😉

    Like

  5. oldtimers doen je dromen van vroeger mooi in beeld gebracht .

    Like

  6. Het embleem van de spartan! Geweldig. Ja due kanarie zal ook wel mooi zijn maar geef mij dat embleem maar. Met de auto er aan graag.

    Like

  7. Nostalgie ten top. Mooi!

    Like

  8. De eerste…de opel….hij had niet mooier in een folder kunnen staan.
    Prachtig in dit ochtend licht.

    Like

  9. de daf voor mij

    Like

  10. Net of ik naar Top Gear kijk met je commentaar.

    Like

  11. Mooie foto’s en een leuk commentaar, Opel is ijzersterk en DAF is AF Henk. Het embleem van de Spartan is prachtig, ridder in een auto😉

    Like

  12. Die laatste kan inderdaad alleen maar tot oldtimer worden gepromoveerd door een bestuurder van 90+.

    Like

Geef een reactie

