Oldtimerdag Ruinerwold .. 2014 .. Lomax   15 comments

 

Oldtimerdag Ruinerwold .. 2014 .. Lomax

.

F

.

Ben je uitgekeken op je oubollige lelijke eend ?

Met een  zelfbouwpakket van Lomax  verandert

je zwemvogel in een heuse wolf in schaapskleren

.

F

.

De fotograaf die op tijd uit zijn bed stapt profiteert

van een getemperd zonnetje en lange schaduwen. En voordat het

grote publiek arriveert en elkaar verdringt heb jij je plaatjes reeds geschoten

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag Foto Citroën Lomax

.

.

.

.

.

F

.

.

.

.

.

Oldtimerdag Ruinerwold 2014 Foto Oldtimerdag Ruinerwold Foto Oldtimerdag Foto Citroën Lomax

.

.

.

F

.

.

15 responses to “Oldtimerdag Ruinerwold .. 2014 .. Lomax

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super Henk.De rode zie ik wel zitten.

    Like

  2. Hoe iemand in zo een kanarie kan gaan rijden zal ik wel niet snappen…ga ook voor de rooie haha…groetjes

    Like

  3. Met dit weer heb ik toch liever een “overkapping”. 😉

    Groetjesss

    Like

  4. Dat strijklicht is heel fraai op deze karretjes Henk, een goede keuze om vroeg te gaan.

    Like

  5. De twee inzittenden van dat gele monster zijn samen zeker 90+, Henk. 🙂

    Like

  6. Had ik mijn lelijk eendje maar bijgehouden !

    Like

  7. morgenstond heeft strijklicht te beiden

    Like

  8. Sorry moet zijn: bieden

    Like

  9. Prachtige opnamen! Een zelfbouwpakket?
    Het ziet er uit of het uit een luxe showroom komt.

    Like

  10. Schoonheid ten top…al die blitzkarretjes…mooi in beeld gebracht.

    Like

  11. Echt oud zijn ze dus niet zoals ze hier staan, maar het zijn wel heel kekke karretjes.

    Like

  12. Dapper van je Henk om er vroeg te zijn. Of ben je vroeg opstaan gewend?
    Toch heb je nog voldoende kijkers op de achtergrond.

    Like

    Jetskefotografie
  13. Gezien de vele regen die momenteel iedere dag valt ga ik voor een dichte auto hihi……
    Maar deze karretjes zijn ook geliefd hoor want hier zie ik vaak een groene rijden.
    Knappe foot’s weer Henk.

    Like

  14. al die mensen hebben ook verborgen garages waar ze de rest van het jaar verstopt staan 😉

    Like

  15. Heel mooie foto’s Henk, en ook ik heb toch liever maar een dak boven m’n hoofd, met 30 graden lijkt het me wel heerlijk!

    Like

Geef een reactie

