Het beste middel tegen hooikoorts   26 comments

 

Het beste middel tegen hooikoorts

.

.

Met hooikoorts is het

ongeveer hetzelfde als met angst.

Als je er voor  eens en voor altijd

mee wil afrekenen moet je

er de confrontatie

mee aangaan

.

.

F

F

.

,

Foto TT Basse 2014 Foto Rogge Dorsen Basse Foto Hooikoorts

.

.

F

F

.

,

26 responses to “Het beste middel tegen hooikoorts

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeetje is dat zo…denk dat velen het niet uit willen proberen…al is het een prachtfoto 😉

    Like

    • Ik geloof wel dat we veel te hygiënisch zijn Rebbel. We douchen te vaak, ons drinkwater is veel schoon en we eten geen levensmiddelen die over datum zijn. Ik ken iemand die zijn halve leven lang uit de vuilnisbak vrat ………… was nooit ziek en nergens allergisch voor 🙂

      Like

  2. Ja, helaas is dat met dat soort dingen zo, daarom raden ze het hooikoorts patiënten aan om honing te eten uit het gebied waar je woont, of bijenpollen (stuifmeel). Het zou helpen. Hij is weer fraai Henk, moest je zelf niet niezen?

    Like

  3. De ouderwets, degelijke, knalrooie boeren snotterlap bewijst z’n waarde eens te meer. Jij ook trouwens, pracht foto (ondanks de jeuk :).

    Like

  4. Heerlijk! Wat een leuke foto.

    In de tijd dat ik op de boerderij woonde zat ik ook vaak overal onder. En niet altijd schone handen at je gewoon die gestolen wortel uit de tuin, of het stukje brood, nooit ziek, nooit allergisch. Ik was nog geen maand weg toen ik allergisch was voor katten (en later bleek ook voor honden- en waarschijnlijk alle harige beesten. Jeuk!).
    Maar hooi en stro zijn nog altijd heerlijk en daar krijg ik geen jeuk van.

    Like

  5. Ook ik heb al jaren een heel hoge factor hooikoorts…Dit zou voor mij pure zelfmoord zijn.

    Like

  6. mooi Henk dit doet me weer aan mijn jeugd denken en dat was vaak een heerlijke tijd.

    Like

  7. Je zou hier niet alleen hooikoorts van kunnen krijgen, maar ook een paar stoflongen lijkt mij, goed kan het in elk geval niet zijn. De foto is prachtig Henk.

    Like

  8. Ja ja….en wat doen we aan de jeuk? Een prachtige plaat overigens. Een heel fraaie sfeer!

    Like

  9. Mooie plaat ook door de beweging links boven, ja het stof vliegt deze jongeman om de oren, wat een luxe als je een douche kunt gebruiken.

    Like

  10. Of zo’n overdosis stof nu wat ten goede oplevert of niet, het heeft je wel weer een prachtige foto opgeleverd.
    Het doet me denken aan een aantal foto’s die ik heb gemaakt van de verwerking van het gemaaide riet in de Weerribben.

    Like

  11. Als ik vroeger al in de buurt kwam van een hooiberg begon ik al te niezen. Laat staan om er zo mee te werken. Maar het is wel een gave foto!

    Gr. René

    Like

  12. Als iemand met gevoelige longen krijg ik het al benauwd bij de aanblik.
    Het is wel een superplaat. Is je camera stofvrij gebleven?
    Vrijdagmiddag stond ik op een akker in De Basse met camera en bleef net buiten uit het stof. Ik moest even een paar plaatjes schieten van een aardappelrooier.

    Like

  13. superfoto en supertekst 🙂

    Like

  14. Wat een mooie foto !!!

    Like

  15. Prachtig, tot in detail. Een nadeel……mijn hele beeldscherm zit vol. 🙂

    Like

  16. hoezo stoffig, schitterende foto

    Like

    Hillechien Prins
  17. Zo’n heerlijk landelijke foto en gelukkig ben ik niet allergisch aan den boerenbuiten en alweer zo’n knap portret. Henk.

    Like

  18. Ha, wat een pracht foto Henk! Vroeger dachten we nergens aan en we werden geacht ons één keer in de week te wassen, het staat hierboven al maar iedere dag twee keer douchen is zelfs ongezond. Een ouderwetse rode zakdoek doet wonderen en ik denk dat deze jongeman goed gezond is, thuis voor de jeuk wel even onder de douche en de andere dag gewoon weer aan de gang!

    Like

  19. Pfffff……… hier ging ik dus mooi niet in staan!!!!!
    En jij zegt dan wel hierboven dat eht maar voor 1 dag per jaar is voor de folklore maar toch……
    Wel weer schitterende vastgelegd hoor!

    Like

  20. of dit een effectief middel tegen hooikoorts is weet ik niet, maar de foto is van grote klasse!

    Like

  21. Het is een prachtbeeld!
    Heb wel met het onderwerp te doen, al zal hij het min of meer wel gewend zijn…

    Like

Geef een reactie

