WVG Fanfare .. I   20 comments

 

WVG  Fanfare ..  I

.

x

.

Tijdens Paard en Erfgoed in Boschoord

kwam tussen de acts een fanfareorkest richting

de grote showbak marcheren. Aangezien ik niet

zo dol ben op trompetgetetter wilde ik eigenlijk

even ergens anders gaan kijken.  Achteraf geen

spijt dat ik ben blijven zitten. Wie mij uit mijn

concentratie kan krijgen als ik achter een

camera zit moet wel van heel goeden

huize komen. Voor mij was dit

dan ook het leukste

optreden van

de dag

.

…..  KLIK  …..

.

WVG Fanfare Foto Paard en Erfgoed Foto Paard en Erfgoed 2014 Foto

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

WVG Fanfare Foto Paard en Erfgoed Foto Paard en Erfgoed 2014 Foto

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

WVG Fanfare Foto Paard en Erfgoed Foto Paard en Erfgoed 2014 Foto

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Paard en Erfgoed Foto Paard en Erfgoed 2014 Foto WVG Fanfare

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Paard en Erfgoed Foto Paard en Erfgoed 2014 Foto WVG Fanfare

.

.

x

.

.

20 responses to “WVG Fanfare .. I

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie Henk, de marjonette op de laatste foto had je in de smieze.. die trombones…geweldig mooi.

    Like

  2. Het plezier schalt er vanaf. En dan is het altijd leuk.

    Like

  3. Geweldig Henk. Prachtige foto`s van mensen die er plezier in hebben.

    Like

  4. Je hoeft inderdaad geen spijt te hebben, dat je gebleven bent Henk, dit zijn toch prachtige maar ook leuke foto’s hoor. Ik heb ook niet zoveel verstand van blaasinstrumenten, maar zou het ook een sousafoon kunnen zijn?

    Like

  5. Humor en muziek, een prima combinatie… en een lust voor de fotograaf.

    Like

  6. Een serie vol passie en geluk, Mooi Henk!

    Like

  7. Een heel plezante reportage van deze fanfare Henk.Gelukkig ben je blijven zitten.

    Like

  8. Geweldig, Henk, en bedoel ik zowel die fanfare als jouw foto’s ervan! 🙂

    Like

  9. Ha je filmpje..nu zulke feesten hebben we regelmatig en het verrassingseffect doet de rest…
    Leuke foto’s en idd maar goed dat je bent gebleven dus 🙂

    Like

  10. Leuke serie weer Henk, met voor mij de tubaspeler in de rolstoel als absolute topper.

    Gr. René

    Like

  11. Ik ben niet zo van de fanfare, maar wel van het plezier dat van deze foto’s afstraalt. Leuke serie!

    Like

  12. Whahahahahaha…. geweldig die clip met het nummer van Peter Maffay en zijn nummer “Du””.
    Ik lag krom hahahahaha……
    Je foto’s zijn weer knappe staaltjes vakwerk Henk!

    Like

  13. Geweldige foto,s. En bij het zien van die enthousiaste Dane in majo begrijp ik nu pas waarom ze majorettes genoemd worden.😳

    Like

  14. Goed dat je bleef zitten, nu genieten wij mee !

    Like

  15. Goed dat je bent gebleven Henk, het levert een serie prachtige foto’s op, even naar het filmpje gekeken en mijn help, ze zijn lief hoor maar dat arme mens zit wel wat benauwd te kijken bij zoveel enthousiasme 😉

    Like

  16. Volgende keer oordopjes mee. zo kun je altijd ongestoord blijven zitten. Deze serie, geweldig!

    Like

  17. Haha, die laatste!
    Heerlijk innemende serie

    Like

Geef een reactie

