Een Staphorster diekloop .. I   20 comments

 

Een Staphorster diekloop .. I

.

x

.

Zaterdagmorgen kwart over tien

ergens aan de oude rijksweg. Een stralend zonnetje

getemperd  door de boomkruinen.  Wachtend op

voorbijgangers  in een unieke  wandeltocht.

.

Een bijzondere wandelaarster passeerde

en ik kreeg van haar de foto

van de dag

.

.

Staphorst Foto Staphorster Diekloop Foto Diekloop

.

.

x

.

.

20 responses to “Een Staphorster diekloop .. I

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit is echt een bijzonder mooie foto Henk, zoiets maakt je dag helemaal goed toch? Dat zal een flinke uitsmijter zijn geworden, lijkt mij.

    Like

  2. Heel mooi, Henk!
    En wat gaat er een weldadige rust van dit tafereel uit na al dat geronk, gebeuk en gebonk van de laatste dagen hier. 🙂

    Like

  3. Henk wat is dit een bijzondere foto met name het onderwerp is uniek.
    en de kleur en scherpte is alsof ik aan de kant sta en haar voorbij zie lopen
    Dit maakt een mens gelukkig

    Like

  4. Geweldige foto Henk

    Like

  5. Heel mooi gedaan, ik zou heel blij zijn met zo’n portret.

    Like

  6. Ik krijg zomaar zin in een ei.

    Like

  7. De rust is hier weergekeert. Ik zie dit toch liever dan die ronkende auto,s 😄. Een prachtige foto.

    Like

  8. Iets in mij zegt: 1 ei is geen ei……………..en ze gaat rustig wandelend voorbij.
    Voor zover ik weet heeft ze de hele diek zo afgelopen, met volle bepakking en op klompen.
    Zoals de vader van Bartje al zei: “un keer’l van ’n wief !

    Like

  9. En dit kwam je zomaar spontaan tegen en niet gearrangeerd? Wat zit er in de mand op de rug? Wat een fijne uitstraling heeft deze vrouw.
    Een prachtig moment dito vastgelegd.

    Like

    • Met 85mm voor de camera zou ze blind moeten zijn als ze me niet had gezien maar de foto oogt zeker niet geposeerd.

      Iemand heeft me wel verteld waar deze mand voor is en hoe deze wordt genoemd maar dat ben ik vergeten😦

      Like

  10. De rust die hiervan uitgaat spreekt mij bijzonder aan, dat begrijp je.

    Like

  11. Weeral die mooie klederdracht…

    Like

  12. Prachtig om te zien

    Like

  13. Een pracht foto en zo komen de oude tijden tot leven, wat geweldig dat ze een mand eieren draagt, dat zie je nooit dus was het ook wel treffen Henk!

    Like

  14. Wat een zalige foto Henk

    Like

Geef een reactie

