Nationale bokbierdag Zutphen   13 comments

 

Nationale  bokbierdag  Zutphen

.

S

.

Vanmiddag was ik in Zutphen

voor de de viering van de Nationale Bokbierdag.

Het bokbierseizoen is weer geopend en daar word in Zutphen

veel aandacht aan besteedt. Om 13.00 uur begon de bokbiermarkt

waarbij je keus  had uit meer dan 20 verschillende  bokbiertjes. De

belangstelling was groot en  er werd dan ook massaal ingeslagen.

Om 14.00 uur begon er een enorme optocht van historische

koetsen, indrukwekkende bierkarren, oldtimers, etc. etc.

De bok was vandaag helemaal los

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest

.

.

S

.

…….  TO BE CONTINUED  …….

.

S

.

13 responses to “Nationale bokbierdag Zutphen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is vast een groot feest geworden, met dat mooie weer. Hele fraaie foto’s Henk, no.2 vind ik echt super!

    Like

  2. Tja geen bokbier hier maar wel een feestje gehad…ik hou het bij rooie dan 😉

    Like

  3. ik ga vol voor de tweede foto en wel voor: idee, compositie en uitvoering

    Like

  4. Feestjes en bier, gezellig en lekker, mooie platen (foto’s) Henk.

    Like

  5. De eerste vind ik top… ook al ben ik geen bierdrinker…

    Like

  6. De 3e foto is een mooie kleurige foto. De 1e 2 vind ik echt zeer fraai, vooral door het contrast van de kleur met de zwart witte achtergrond.

    Like

  7. Ze maken er daar een feest van. Op foto een mis ik eigenlijk het bier dat uit de kraan komt, was je ietsjes te vroeg met klikken???
    Maar het kan natuurlijk ook dat je dit moment wilde bevriezen, het aanslaan van de tap.

    Like

  8. Mooie foto’s van dit bierfestijn Henk, je zult toch maar 20 soorten moeten proeven, er komt geen foto nemen meer van 😉

    Like

  9. Proost!!! Een top biertje en weer een paar top foto’s! Ik krieg er durst van 🙂

    Like

  10. Ja heerlijk. Op meerdere plaatsen waren er bokbierdagen maar nergens
    van die mooie platen gezien als hier 🙂 Proost henk!

    Like

  11. Dit zijn weer prachtfoto’s Henk.Ik ga zonder twijfelen voor 2 met de prachtige lichtinval op de glazen

    Like

  12. mooie aandachttrekkers en prachtig in detail.

    Like

  13. Je hebt je hart weer op kunnen halen. Ik kijk met plezier uit naar de komende blogs. 👍

    Like

Geef een reactie

