Bokbierdag Zutphen .. Steampunk on wheels   17 comments

 

Bokbierdag  Zutphen .. Steampunk on wheels

.

S

.

Als er temidden

van antieke koetsen & paarden

een Mad Max-achtig scenario voorbij rolt

zie je kindermondjes openvallen van verbazing.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest Foto Steampunk

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest Foto Steampunk

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest Foto Steampunk

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

Nationale Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Foto Bokbierfeest Foto Steampunk

.

.

S

.

.

17 responses to “Bokbierdag Zutphen .. Steampunk on wheels

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtige reeks

    Like

  2. Mad Max levert in ieder geval fraaie foto’s op !

    Like

  3. Het moet een feest zijn geweest om dit te zien Henk. Je foto’s zijn erg mooi, klasse hoor.

    Like

  4. Gave vehikels Henk, foto 2 is het voor mij.

    Like

  5. in dat geval ben ik dus ook een klein kind, gegarandeerd dat mijn mond ook open viel, ik vind het magnifiek die creaties

    Like

  6. Dat steampunk blijft toch bijzonder…en nu op wielen ook nog eens.
    Prachtig om te zien.

    Like

  7. Zelfs mijn mond zou openvallen. Geweldige creaties 🙂

    Like

  8. De foto’s zijn weer top Henk, en wat een vreemd vehikel, nooit gezien!

    Like

  9. Heel mooi en zeker als je weet dat ik altijd hevige fan was van de Mad max films…

    Like

  10. Bijzonder. Erg mooi gedaan.

    Like

  11. Geweldig! Je moet de fantasie en het vernuft toch maar hebben om dit te maken.

    Like

  12. Maar dat is dan ook wel zoooo gaaf!

    Like

  13. Prachtige serie weer van deze wonderbaarlijke creaties.

    Like

  14. Mooi vastgelegde bezienswaardeigheden. Voor zulke voertuigen is tegenwoordig geen plaats meer op de weg.
    Het is vast een prachtige bekijkdag geweest.

    Like

  15. Nou sorry hoor Henk, maar niet alleen kindermondjes vallen hierbij open.
    Die van mij viel ook behoorlijk open bij het zien van deze prachtige en zeer bijzondere rijtuigen!
    Werkelijk nog nooit gezien en wat vind ik dit mooi!
    Groetjes, Helma

    Like

  16. Mooi weergegeven .Ik denk dat ze Lier ook al eens aangedaan hebben want ik heb er ergens een foto van in mijn afbeeldingen.Wat een belevenis voor groot en klein Henk.

    Like

  17. Pingback: Abacus Theater III | Henk's Fotospace

Geef een reactie

