Katerveersluis   18 comments

 

Katerveersluis

.

.

P

.

.

Zwolle Foto Katerveersluis Foto Spoolde

.

,

P

.

,

18 responses to “Katerveersluis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto

    Like

  2. Prachtig, Henk, die twee passanten brengen hier duidelijk net het stukje leven dat deze verder mooie strakke plaat nog kon gebruiken.

    Like

  3. Vanuit dit standpunt gefotografeerd en in zwart wit is het een fraaie plaat geworden. De passanten geven net iets extra’s aan de foto.

    Like

  4. heb er een hele tijd naar zitten kijken en in eerste instantie was mijn reactie pracht plaat ( is het ook hoor) en toch klopt er iets niet helemaal
    of het nu de donkere voorgrond is of de lantaarnpaal want die schreeuwt om aandacht. als je die eraf laat gaat de aandacht meer naar de mensen.
    Je hebt in ieder geval een opvallende plaat gemaakt en dat is al een felicitatie waard.

    Like

    • Het hangt er denk ik een beetje vanaf hoe minimalistisch je het hebben wil. Ik zou de voorgrond best wat op kunnen halen maar dat maakt voor mijn gevoel de foto te druk. Op mijn scherm zijn de sluisdeuren nog net te onderscheiden en dat is genoeg. De lantaarnpaal wegpoetsen is een optie maar vindt het zelf niet echt nodig

      Like

  5. Bijzonder compositie, voor mij is de kijk-volgorde, links het gebouwtje rechts de lantaarn, en dan de personen waarvan de kleinste voorop loopt.
    De kale lucht doet het in dit geval wel goed. Henk het is toch niet je fototas wat daar rechts op de brug staat?

    Like

    • De fototas hou ik wel bij me. Je mag een mens natuurlijk ook niet in verleiding brengen🙂

      Wat je daar ziet zijn gedeeltelijk de wielen waarmee je de oversteek van de sluis kan schuiven en nog iets waarvan ik de benaming niet weet

      Like

  6. Een mooie strakke foto die het erg goed doet in Z&W Henk

    Like

  7. Een foto waar over is nagedacht, en nu alles al is gezegt en uitgelegd door jou. Toch een fijn weekend Henk.

    Like

  8. Een hele fraaie zwart/wit Henk, de wandelaars zorgen voor een mooie aanvulling.

    Like

  9. Iedereen vind het een mooie foto, ik ook maar maakt me een beetje treurig..al dat zwart en wit en grijs.
    Wens je toch een fijn weekend

    Like

  10. Heel mooi in zwart/wit Henk!

    Like

  11. Prachtig beeld!

    Like

  12. Ik vind de lantaarnpaal juist een meerwaarde. Laten staan dus, dat maakt het plaatje op een of andere manier kompleet. Nu word je gedwongen je ogen geheel van links naar rechts te laten gaan.

    Like

  13. Waarom weet ik niet maar ik krijg het gevoel van een zestiger jaren foto.

    Like

  14. Ik zal even naar google om te kijken om dit eens uitgebreid te bekijken..
    Ken deze niet maar het zal ongetwijfeld bij jou in de buurt zijn
    (zoals te lezen is in de tags)😉

    Like

Geef een reactie

