Hondengevecht   11 comments

 

Hondengevecht

.

Ë

.

Vooruit dan maar

ik geef me wel weer over

.

Hondengevecht Foto Vechtende Honden Foto Spelende Honden Foto Engelse Werk Foto Park Het Engelse Werk

.

.

Ë

.

.

11 responses to “Hondengevecht

Subscribe to comments with RSS.

  1. O vreselijk…de hond eet de kop van de andere op. 😱😱😱

    Like

  2. Erg brutaal ziet het er niet uit Ik denk dat ze een compromis gesloten hebben..Ze storen zich zelf niet aan een fotograaf.en gelukkig maar

    Like

  3. Tsja er kan maar één de baas zijn.

    Like

    Jetskefotografie
  4. je bent wel op heel veilige afstand gebleven

    Like

  5. Het valt gelukkig wel mee, straks doen ze zich samen te goed aan de hondenbrokken.

    Like

  6. Een mooie toevalstreffer Henk, komt mij heel bekend voor, als je niet kunt winnen dan ga je op je rug liggen, altijd prijs (wel bij honden dan hoor) de deemoedshouding werkt perfect.

    Like

  7. Altijd en overal weer baas boven baas … 🙂

    Like

  8. Ik betwijfel of ze wel aan het vechten zijn,Henk… 😉

    Like

  9. Mooie gedragsfoto.

    Gr. René

    Like

  10. Was het bij de mensen ook maar zo simpel, zucht. Sorry dat ik melodramisch klink 😦

    Like

Geef een reactie

