De botterhaven van Elburg   26 comments

 

De botterhaven van Elburg

.

.

F

.

.

Elburg Foto Botterhaven Foto Haven Foto Havenkade Foto Botterhaven Elburg

.

.

F

.

.

26 responses to “De botterhaven van Elburg

Subscribe to comments with RSS.

  1. net een oude ansichtkaart mooi

    Like

  2. Like !

    Like

  3. Mooi, maar ik mis de hele masten van twee scheepjes.

    Like

  4. hou van fotografie die de sfeer van vroeger weergeeft

    Like

  5. Een mooie foto die toch aan vervlogen tijden doet denken Henk, erg fraai hoor.

    Like

  6. Jij woont toch wel op een mooie plek…dat je al deze platen kan maken.

    Like

  7. Mooie uitgelijnde foto, de kleurzweem maakt ‘m heel apart.
    Het bootje zweeft een beetje, zo lijkt het..

    Like

  8. Half uurtje wat is dat nou met ut autotje😉

    Like

  9. Het lijkt dat je dit uit de oude doos hebt opgediept.Erg mooi Henk.

    Like

  10. Een pracht foto Henk, eigenlijk pure nostalgie zo in het zwart/wit.

    Like

  11. Mooi hoor, doet me verlangen ook op dat muurtje te zitten. Hoe heb je dat water zo mooi vlak gekregen, volgens mij niet via een lange sluitertijd aan de mensen te zien.

    Like

  12. Zo waan ik me in prachtig ansichtkaartenland.

    Like

  13. Mooie sfeervolle plaat weer, Henk, ik kijk alleen wat vreemd aan tegen dat witte vlak achter mast van de eerste boot …

    Like

  14. Mooiue softe kleurHenk, en ook weer hel sfeervol.

    Like

  15. Mooi tafereel… leuke bewerking.

    Like

Geef een reactie

