Pizza & Shoarma   16 comments

 

Pizza & Shoarma

.

F

.

…..  en natuurlijk patat  …..

.

Elburg Foto Pizzeria Foto Pizza Shoarma Foto Ellestraat Foto Elburg

.

.

F

.

.

16 responses to “Pizza & Shoarma

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi die netten aan de muur.
    En de vrouw op klompen maakt het helemaal, wat mij betreft.

    Like

  2. Geen visjes ???
    Wat doet dat net daar dan?

    Ik ga voor die vette hap…en wel gelijk nu haha
    Smakelijk

    Like

  3. Wel aardig met de donkere voorgrond, en de mensen passen mooi bij de omgeving.

    Like

  4. Mooi sfeertje, en dan nog net de lantaarn rechts meegenomen, is over nagedacht.
    Ook niet anders verwacht..🙂 🙂

    Like

  5. Ik zou me dus blijkbaar laten vangen want met zo’n grote visnet aan de muur verwachtte ik daar iets met vissen ,of kreeften.Wel een foto die me aanspreekt Henk.

    Like

  6. Een prachtige plaat, met fraai ligt Henk. Tja…ook daar lusten ze wel Pizza en Shoarma.

    Like

  7. 👍👍👍. Wat een mooie foto en op een heel mooi moment gefotografeerd .

    Like

  8. Dat van links invallend licht vinnik mooi. Enneuh, doe mij maar een broodje shoarma.🙂

    Like

  9. Mooi staaltje straatfotografie.
    Ik zou voor de pizza gaan. 🙂

    Like

  10. WOW wat een pracht foto, gelukkig geen erg opvallende reclame voor de shoarmatent Henk, de naam Farao met het oog van Horus en het niet al te grote bord doen geen afbreuk aan het mooie straatje de prachtige vissersnetten en de mensen. En op woensdagen zelfs pizza korting😉

    Like

  11. Het leven zoals het is… mooi straatbeeld.

    Like

  12. Lekker🙂 En Egypte zo dichtbij, je kunt er op klompen heen. En het licht valt voor de voeten, wat wil een mens nog meer. Het net is een prachtige breker in dit beeld.
    Mooie foto, het heeft wat met al die authentieke elementen erbij. Geen vervreemding, maar gewoon mooi samen.

    Like

  13. Oud en nieuw in één beeld gevangen. Mooie weergave van de moderne maatschappij.

    Gr. René

    Like

  14. Een pracht van een foto !

    Like

Geef een reactie

