Kom maar achterom   14 comments

 

Kom maar achterom

.

.

F

.

.

Elburg Foto Elburg Centrum Foto Elburg Westerwalstraat Foto Kom Maar Achterom

.

.

F

.

.

14 responses to “Kom maar achterom

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zou zo België kunnen geweest zijn, ware het niet zo netjes…bij ons bestaat er een echte chaos in “koten en hokken”…

    Like

  2. Kijk…..dat zijn nog een foto onderwerpen. Meestal fotograferen we de voorkant maar dit is ook zeer de moeite waard.

    Like

  3. Ziet er netjes, die weglopende lijnen, als ik met de trein reis zie ik dikwijls andere achterkanten, Henk de derde persoon is dat een inbreker, of gewoon
    iemand van de … pieten.

    Like

  4. Goed opgemerkt. Voor zwarte piet is het nog wat te vroeg🙂 Ik ga er vanuit dat hij zijn dak aan het repareren was

    Like

  5. ja mooi Henk

    Like

  6. Ik houd ook wel van dit soort straatjes Henk het doet mij altijd aan vroeger tijden denken, toe de deur achterom, niet op slot was.

    Like

  7. Jullie Nederlanders fietsen blijkbaar overal.Bij ons kan men bijna nergens achter huizen fietsen .In piepkleine dorpjes misschien nog wel.Ook wel erg handig dat men ook langs achter binnen kan maar wel gevaarlijker voor dieven denk ik.

    Like

  8. Je hebt ook nog een dakhaas betrapt zie ik.🙂
    Deze foto doet mij denken aan hoe het vroeger was bij een van mijn oma’s.

    Like

  9. Heel mooi met die belichting van het achterommetje Henk, de man in het rode jasje heeft dus waarschijnlijk een koophuis, anders was hij daar niet bezig😉

    Like

  10. De schuurtjes komen mooi uit in het najaarslicht.
    Hoewel ik er zelf niet zo vaak meer gebruik van maak, zou ik toch niet graag zonder achterom willen.

    Like

  11. Is dat vanuit je slaapkamerraam Henk😉
    Die kleuren vind ik echt weer helemaal geweldig🙂
    Je weet je onderwerpen ook echt perfect uit te zoeken.

    Like

  12. Mooie compositie en prima belichte foto Henk.

    Like

  13. Ja je moet het “Huisje wel bij het schuurtje houden” luidt het spreekwoord. Haha en de dakkappelletjes bij het huisje.
    En op de achtergrond wordt er druk geoefend voor Zwarte Piet.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

