Actuele reisinformatie   19 comments

 

Actuele reisinformatie

.

å

.

Hoe laat vertrekt u ?

Over exact 1 minuut

.

Tenzij er een sneeuwvlokje valt

of als er een blaadje op de rails ligt

.

.

Station Zwolle Foto Actuele reisinformatie Foto NS rijdt op tijd Foto Zonder vertraging

.

,

å

.

.

19 responses to “Actuele reisinformatie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veel klanten heeft hij niet… 😉

    Like

  2. Nou..de blaadjes vallen met bosjes naar beneden, te hopen dat hij op tijd in Groningen is. Mooi gedaan met deze scherptediepte.

    Like

  3. mooi

    Like

  4. Ach kijk nou! De laatste Nederlander met een baan……

    Like

  5. Hahahaha….een mooie maar vooral leuke plaat Henk, de brave man staat te kijken, of hij er zelf ook weinig vertrouwen in heeft.

    Like

  6. Het is daar blijkbaar niet druk en de informatie is in orde dat kan men van België niet altijd zeggen.

    Like

  7. Hij dacht natuurlijk dat die rare kale kerel es moest opschieten i.p.v. plaatjes schieten.🙂

    Like

  8. Prachtig moment weer, Henk, mooi zoals die conducteur daar op dat bijna geheel verlaten perron staat.

    Like

  9. Mooie foto Henk, de conducteur ziet dat er nog iemand aan komt rennen en wacht geduldig, brave man😉 Maar ja het kan natuurlijk ook zijn dat hij best wel eens op de foto wilde en dat is prima gelukt.

    Like

  10. Ik weet het nog niet zo, hij kijkt nog wat bedenkelijk. Straks zijn de rails te warm, voor de tijd van het jaar.

    Like

    Jetskefotografie
  11. Hij kijkt niet erg vrolijk vind ik. Maar juist daardoor een leuke foto!

    Gr. René

    Like

  12. Ze zeggen altijd dat Groningen ver weg is, en daarom gaan ze er niet naar toe.
    Dat is op deze foto goed te zien.

    Like

  13. Ja, hellup! Als er weer een blaadje op het spoor valt dan hebben de treinreizgers weer heel veel ellende!
    Even wat anders Henk: Jij hebt net als Edward de laatste tijd van die reclamespotjes onder je blog staan.
    Vind ik niet echt leuk maar moet dat of doe je dat?
    Ook moet ik tegenwoordig bij iedere reactie mijn gegevens weer opnieuw invullen!!??

    Like

    • Volgens mij waren die reclamespotjes er altijd al Helma. Er bestaat geen gratis dienst zonder opgelegde reclame. Ook facebook gooit je er dood mee😦

      Inderdaad vervelend als je bij iedere reactie je gegevens moet invullen maar ook hier heb ik niets bij mijn instellingen verandert. Misschien dat iemand er een oplossing voor weet maar eerlijk gezegd denk ik dat WordPress z’n zaakjes niet voor elkaar heeft

      Like

  14. Die reclame was eigenlijk nooit zo groots aanwezig maar nu staan er steeds van die clips op.
    Ik heb ook een “gratis” blog maar ik heb gelukkig nog geen reclame gezien! Komt mss ook nog wel😦

    Like

  15. Goed in beeld en mooi van scherpte diepte.

    Like

Geef een reactie

