Uw advertentie hier ?   15 comments

 

Uw advertentie hier ?

.

å

.

Langs de A28 ter hoogte

van Staphorst is een mega reclamezuil verrezen

Op grote afstand tovert deze TV de prachtigste

kleuren aan het firmament

.

.

Staphorst Foto A28 Staphorst Media Foto Reclamescherm

.

.

å

.

.

Posted 5 december 2014 by Henk Jonkvorst in Staphorst

Tagged with , , , ,

15 responses to “Uw advertentie hier ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je foto is wel in orde Henk, maar het onderwerp, zoveel licht vervuiling wie heeft dit bedacht en goed gekeurd.
    Ook lekker handig voor de veiligheid, als je over het dichtst bijzijnde viaduct rijdt.
    Je hebt blijkbaar bewust belicht op de zuil, ben benieuwd wat je ziet als je meer belicht op het omgevings licht, zie je dan hoeveel licht er de lucht in gaat?.
    De truckendoos zal dan wel open moeten gaan om het contrast met de zuil te overbruggen.

    Like

  2. Ik heb het absoluut niet bedacht Klaas🙂 Deze week kwam ik vanaf Zwolle langs het scherm. Het leid in het donker behoorlijk af van het verkeer en het licht is ontstellend fel. Dat zou best een heel stuk minder mogen.

    Contrast loopt enorm hoog op door het enorme lichtbaken. Belichting meer afstellen op de omgeving doet het scherm kompleet uitbijten en ziet het eruit als een bouwlamp. Camera ingesteld op Iso 100 diafragma f/5.6 en een sluittijd van 1/50 sec laten zien hoe ongelooflijk veel licht dit scherm verspreid bij duisternis

    Like

  3. Dat moet inderdaad het equivalent van een vuurtoren zijn. Walgelijke lichtvervuiling, toch?

    Like

  4. Ik vind reclame panelen langs de weg steeds negatief maar dit is er zeker over.

    Like

  5. Zoveel licht langs de weg, lijk mij behoorlijk gevaarlijk voor automobilisten Henk.

    Like

  6. Is maar een ideetje 😜

    Like

  7. Het werkt als een lamp in de ogen van een kat, je blijft er naar kijken, dus geen oog meer voor de weg.
    Blij dat ik niet meer rij, het zou mij verblinden.
    Maar het bedrijf zal je dankbaar zijn voor de gratis reclame.

    Like

  8. Het zou verboden moeten worden!

    Like

  9. En nu maar hopen dat er geen ongelukken gebeuren op de A28, onze dochter rijdt daar namelijk zeer regelmatig.

    Like

  10. Laat ik nu eens lekker optimistisch zijn, geld wordt er toch genoeg verspild en rijden in het donker doe ik niet (nachtblind), voor wandelaars is het toch een lichtbaken😉

    Like

  11. Dit is niet helemaal mijn ding.
    Jou foto wel want je bent een vakman als het gaat om foto’s maken in het donker,
    maar dit soort reclamzuilen vind ik dus echt niks. Komt de veilgheid
    op de weg ook niet ten goede ben ik bang.

    Like

Geef een reactie

