Ambachtelijk brood   13 comments

 

Ambachtelijk brood

.

j

.

In Bakkerij “Het warme land” worden de

broodjes op ambachtelijke wijze met de hand bereid.

Deze broodjes  liggen te wachten op  een bakfeestje

in de ambachtelijke houtgestookte oven.

Het water loopt me in de mond

.

.

Bakkerijmuseum Hattem Foto Bakkerijmuseum Foto Ambachtelijk Brood Foto Ambachtelijke Bakkerij

.

.

j

.

.

13 responses to “Ambachtelijk brood

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi

    Like

  2. Ambachtelijk gebakken brood, is toch heel wat lekkerder dan uit de broodfabrieken hoor Henk, ik kan ze bijna ruiken….heerlijk!

    Like

  3. Heel mooi, Henk, ik denk die heerlijke geur van de warme bakker er wel bij.

    Like

  4. Die zien er inderdaad verdraaid lekker uit.

    Like

  5. Die zien er heerlijk uit. Beter dan de plastc verpakte uit de supermarkt! Mooi met het zachte licht …

    Like

  6. Lekkere foto Henk.

    Like

  7. Kijk…weer zo.n mooi onderwerp !

    Like

  8. Lekker bruin gebak en gezond, in een mooi perspectief.

    Like

  9. Ik zou er zo in willen bijten Henk.In mijn omgeving zijn nog 2 warme bakkers waar alles artisanaal bereid wordt en dat proeft men.

    Like

  10. En dat ruikt zo lekker…😉

    Like

  11. Yummy! Ik heb vandaag weer een zogeheten “Borkeld-brood” gehaald bij mijn bakkertje. Heerlijk en bovendien komen alle grondstoffen hier uit de buurt.

    Like

  12. Dit is niet alleen een mooie foto maar ook een lekkere, warm vers gebakken brood, waar vinden we dat nog en dan de heerlijke geur!

    Like

  13. Oef!!!!! Dat ziet er inderdaad superlekker uit.
    De geur van versgebaken brood komt ineens in mijn neus!

    Like

Geef een reactie

