Ambachtelijk brood .. II   10 comments

 

Ambachtelijk brood .. II

.

j

.

Inmiddels liggen

de ambachtelijk bereidde

broodjes in de houtoven te garen

.

De bakkerin  veegt de meelresten

met een ambachtelijke borstel

van de broodplank

.

.

Bakkerijmuseum Hattem Foto Bakkerijmuseum Foto Ambachtelijk Brood Foto Ambachtelijke Bakkerij Foto Bakkerij Het Warme Land

.

.

j

.

.

10 responses to “Ambachtelijk brood .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat deeg “slaan” en kneden, is best nog wel zwaar werk hoor Henk, zo heb ik vroeger heel wat Kerststollen gedaan. Een mooie opname met dat invallend licht.

    Like

  2. Mooi, net een plaatje uit de Christmas carol!

    Like

  3. mooi Henk

    Like

  4. Mooi gebruik gemaakt van het invallende licht. Een plaat naar mijn hart.

    Like

  5. In je vorige berichtje lees ik dat het bakkersmuseum in Hattem is. Vroeg me al af welke bakkerin je zo vroeg binnenliet 🙂
    Brood ziet er verrukkelijk uit, en de bakkersvrouw is een mooi belicht plaatje.

    Like

  6. Je hebt de actie weer knap weten vast te leggen in dat sfeervolle licht.

    Like

  7. Een heel sfeervol beeld.

    Like

  8. Sfeervolle plaat Henk.Spijtig dat het er nu allemaal weinig artisanaal aan toe gaat en dat proeft men.Gelukkig zijn er in mijn buurt nog echte warme bakkers.

    Like

  9. Mooie foto Henk, laat ik nu ook zo’n ambachtelijke borstel hebben, alleen gebruik ik die niet om er meel mee weg te vegen, wat zal het daar lekker hebben geroken met de broden in de oven!

    Like

Geef een reactie

