Roddel en achterklap   15 comments

 

Roddel  en achterklap

.

Õ

.

Heey Truus

Zie je die sukkel met dat maffe hoofddeksel ?

.

.

Roddel en Achterklap Foto Roddelen Foto Maf Hoofddeksel Foto Kwaadsprekerij

.

.

.

.

Õ

.

Huh ?

Bedoel je mij soms ?

.

.

Roddel en Achterklap Foto Roddelen Foto Maf Hoofddeksel Foto Kwaadsprekerij

.

.

Õ

.

.

15 responses to “Roddel en achterklap

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig, de spijker op zijn kop! Mooi Henk!

    Like

  2. De tweede, helemaal geweldig!!! 🙂 🙂 🙂

    Like

  3. Moet je horen, ik mag het eigenlijk niet verder vertellen, maar jij kan wel een geheimpje bewaren toch? Mooi hoor Henk. Het portret van de “sukkel” is schitterend.

    Like

  4. schitterend met een voorkeur voor foto 2 die knalt erin helemaal perfect

    Like

  5. Erg hoor roddel en achterklap…maar een mooie foto van de “sukkel”
    zie nu de titel van je blogje 😉

    Like

  6. Ik word best blij van dat maffe hoofddeksel, en blije gezicht eronder.
    Maar als vriendin J en ik bij elkaar zijn lachen we ons ook buikpijn om van alles en niks. Hopelijk hebben we nog nooit iemand uitgelachen, want het ging niet om die personen maar om het lachen, soms liggen we al dubbel bij het zien van een hond…

    Like

  7. Toch maar foto twee, een mooi portret, mooi belicht en de donkere achtergrond doet het goed.

    Like

  8. Beide foto’s zijn prachtig Henk en je commentaar is heerlijk komisch, de tweede foto past geweldig bij jouw tekst!

    Like

  9. Je hebt er in woord en beeld weer een mooi en vrolijk geheel van gemaakt.

    Like

  10. De tweede foto staat niet in de Reader, dus dacht ik: ’t zal toch niet de fotograaf wezen??? 🙂 🙂
    Toen ik het origineel zag werd alles duidelijk, wat een portretjes….!!

    Like

  11. 👍. Vooral de tweede foto. Waar kun je nog een alpinopet kopen vraag ik me af. Je ziet ze nooit meer gedragen worden. Dat wil zeggen…ik niet maar jij dus wel.

    Like

  12. Wat een fantastische portretten Henk waarvan mijn voorkeur ook naar nummer 2 gaat.

    Like

  13. Geweldig weer Henk.
    Jij bent hier zo goed in!!!!!
    Echt een compliment.

    Like

  14. Je zou kunnen zeggen dat ze elkaar uitlachen, maar volgens mij lachen ze elkaar toe en vinden ze elkaar wel grappig.
    In woord en beeld een gezellig log.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

