Charles Dickens Deventer 2014   15 comments

 

Charles Dickens Deventer 2014

.

F

.

Vandaag had ik een hartelijke ontmoeting

met mijn  beste vriend  Ebenezer  Scrooge.

.

F

.

Net als ik heeft hij de  schurft aan kerstklokken, ballen en bellen

stille nachtjes, trappelende rendierhoefjes, opgeklopte gezelligheid

en vreten op aarde. En samen slaken we een zucht van verlichting

als de hele reutelende kerstmachine op 27 december weer

knarsetandend tot stilstand komt en we gewoon

verder kunnen met onze dagelijkse

beslommeringen

.

.

Dickens Festijn Deventer Foto Charles Dickens Deventer Foto Dickens Festijn Deventer 2014 Foto Charles Dickens Deventer 2014 Foto Dickens Festijn

.

.

.

.

.

.

F

.

.

.

.

.

.

Dickens Festijn Deventer Foto Charles Dickens Deventer Foto Dickens Festijn Deventer 2014 Foto Charles Dickens Deventer 2014 Foto Dickens Festijn

.

.

F

.

.

15 responses to “Charles Dickens Deventer 2014

Subscribe to comments with RSS.

  1. de eerste voor mij om de houding van het hoofd en de uitdrukking op zijn gezicht

    Like

  2. Bijzonder fraaie portretten van Ebenezer Scrooge hoor Henk. Ik ben ook altijd blij wanneer het allemaal weer voorbij is.

    Like

  3. Prachtig weergegeven ,mooie portretten Charles Dickens zou glunderen bij deze weergave van een van zijn hoofd personages .

    Like

  4. Wat gaaf! En wat zijn ze weer super mooi!

    Like

  5. WOW wat een prachtige portretten van Ebenezer, hij speelt er niet voor, hij is het! Zelf vind ik de tweede foto het mooist, Scrooge als hij de geesten nog niet heeft ontmoet, en de bovenste ja je kunt zien dat hij blij zal zijn als alles achter de rug is, er zijn er meer Henk.

    Like

  6. Een betere weergave van Scrooge is nauwelijks denkbaar, wat een prachtportretten weer.
    Wij hebben voldoende aan een enkel eenvoudig kerststukje en hier en daar een extra theelichtje om in huis wat kerstsfeer te creëren, Henk, en ook met de Kerst zijn copieuze maaltijden aan ons niet besteed.

    Like

  7. Prachtige figuren, kon zo 100 jaar geleden gefotografeerd zijn…

    Like

  8. Ik ben dezelfde gedachten toegedaan als jullie.
    Volgens mij kun jij er dan ook net zo bij kijken als deze man 🙂

    Like

  9. Prachtig, je hebt die sfeer fantastisch getroffen

    Like

  10. Weer heb ik iets prachtigs gemist ……
    Fijn om toch nog met jouw foto’s te kunnen nagenieten.

    Fijne Feestdagen wens ik jou toe.

    Vriendelijke groet,

    Like

  11. 👍. Deze jongeman heb ik gemist.

    Like

  12. Een sprekender portret ben ik nog nooit tegen gekomen Henk..Dit is top klasse!

    Like

  13. Hij is het echt. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie dikke vrienden zijn.
    Je hebt het hier treffend neergezet.

    Like

    Jetskefotografie
  14. Prachtig! je kan zien dat jullie fan zijn van elkaar!

    Like

Geef een reactie

