Coulrofobie   19 comments

 

Coulrofobie

.

!

.

Wie is er bang voor clowns ?

.

Coulrofobie Foto Clownesk Foto Clown

.

.

!

.

.

Posted 6 januari 2015 by Henk Jonkvorst in Portret

Tagged with , , , , ,

19 responses to “Coulrofobie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik moest het woord coulrofobie even opzoeken, had het nog nooit gehoord. Maar nu helemaal duidelijk. Een mooi portret Henk! En nee ik ben niet bang voor hem πŸ™‚

    Like

  2. Een bijzonder mooie foto, met prachtige kleuren Henk…..top kwaliteit!

    Like

  3. Mooie kleurrijke foto prachtig

    Like

  4. De uisnede is pefect gedaan Henk. Ik ben er niet bang van, zo te zien een clown met bagage.

    Like

  5. Ik moest het ook even opzoeken een prachtig portret Henk

    Like

  6. Ik kijk er ook niet graag naar dat komt denk ik door het enge, de huidskleur en het onverwachte. Hier heb ik wel eens iets over gezien op tv, en ik snap best dat kinderen er voor onder hun bed kruipen.
    Mijn kinderen zou ik er graag tegen beschermen, maar ja, ik heb geen kinderen.

    Like

  7. Niks mooier dan een clown om te fotograferen…

    Like

  8. Een perfecte foto Henk, angst voor clowns komt toch nog wel vaak voor, en ik ben eerlijk ik hou niet van clowns, ben er niet bang voor maar vind ze ook niet leuk. Ook in een parkeergarage waar geen mensen rondlopen voel ik me niet prettig, het komt m.i. mede door de film IT van Stephen King, waardoor mensen bang zijn geworden en door heel veel films waarin er altijd doden vallen in parkeergarages, dit lieve clowntje ziet er onschuldig uit, maar je weet maar nooit πŸ˜‰

    Like

  9. een hele nette foto Henk

    Like

  10. Mooi! Dat rafeltje in het lint en de even geschminkte oorlel geven meerwaarde aan het beeld.
    Dit is geen standaard-clown en daarom ook prettig om naar te kijken.

    Like

  11. Mooi portret Henk, maar de onscherpte op de schouder en achter het haar komt wat onnatuurlijk op mij over. En leidt daardoor af.

    Gr. RenΓ©

    Like

  12. Mooi portret en profil, Henk.
    Voor zo’n clowntje als hierboven ben ik niet bang, integendeel … πŸ™‚

    Like

  13. Een prachtige foto en heel fraaie uitsnede ook. Wat een mooi model!

    Like

  14. Hangt ervan af wat voor clown. Bij deze clown hierboven ben ik “bang” voor die dwingende lippen.

    Like

    Jetskefotografie
  15. Ik heb het niet zo op clowns behalve Pipo, die vond ik leuk. Deze clown ziet er ook best vriendelijk uit. Misschien ga ik nog van clowns houden.

    Like

  16. Als je een paar enge fimms hebt gezien van clowns die “enge ” dingen doen tja dan ben ik bang.
    Alhoewel deze clown met zijn getuite lippen nou ook niet direct zo voor me hoeft te gaan staan grinnik…..
    Weer gaaf geplaat Henk πŸ˜€

    Like

  17. Leuk… πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

