IJsbeeldenfestival Zwolle 2014 .. VII   12 comments

 

IJsbeeldenfestival  Zwolle 2014 .. VII

.

X

.

…..  Star Wars  …..

.

R2-D2 is een robotje uit het star wars

universum dat in de eerste episode een rol is toebedeeld

als  onderhoudsrobot  die  reparaties aan  ruimteschepen

uitvoert en daarbij allerlei handigheidjes aan boord heeft.

.

Met dit futuristische  ijsscenario ben  ik aan het einde van

de serie gekomen.  Voor mij was het  ijsbeeldenfestival in

Zwolle dit jaar de  moeite meer dan waard.  Je kan er nog

terecht tot en met 25 januari

.

Voor wie nog even door een aantal ijsbeelden wil bladeren

……….     KLIK     ……….

.

.

IJsbeeldenfestival Zwolle 2014 Foto ijsbeeldenfestival Zwolle Foto ijsbeeldenfestival Foto ijssculpturen Zwolle Foto ijssculptuur Foto ijsbeelden Zwolle 2014 Foto ijsbeelden Zwolle

.

.

X

.

.

12 responses to “IJsbeeldenfestival Zwolle 2014 .. VII

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is een hele fraaie serie geworden Henk, en onder die omstandigheden knap gedaan hoor.

    Like

  2. Weer een mooie sfeervolle plaat.

    Like

  3. Zo was het zeer de moeite waard Henk, je hebt er een heel mooie serie foto’s gemaakt, ik kom er overigens niet dus geen concurrentie😉

    Like

  4. Een mooie “gloeiende” Henk.

    Like

  5. Erg leuk die beelden🙂 Als het maar ijs en ijskoud is😉

    Like

  6. Een mooie afsluiter van de serie!

    Like

  7. Mooie afsluiter van de reeks Henk en ben toch ook nog even naar de andere beelden gaan kijken.Ik vind het ook altijd de de moeite en een hele uitdaging.Ik hoop alleen dat het volgend jaar na al die sprookjes figuren ook eens een ander onderwerp zal zijn bij ons.

    Like

  8. Het is een “koud kunstje” geweest Henk.🙂🙂🙂
    Het viel me mee dat er nog zo veel mooie foto’s op diverse blogs zijn verschenen. Dit is een mooie afsluiter.

    Like

  9. de gekleurde locomotief vind ik de mooiste

    Like

  10. Mooi!

    Like

  11. De andere beelden ook erg prachtig!

    Like

  12. Ik ben er zelf nog nooit geweest Henk maar als ik deze serie van jou zie dan zou ik wel heel graag eens heen willen.
    Ik heb in ieder geval enorm genoten van de foto’s die je er hebt gmaakt en de professionaliteit van weergeven was werkelijk fantastisch.
    Mijn complimenten voor dit prachtige evenement van ijsfoto’s.

    Like

Geef een reactie

