Humphrey’s restaurant   12 comments

 

Humphrey’s restaurant

.

.

å

.

.

Humphrey's Foto Humphrey's Restaurant Foto Humphrey's Restaurant Zwolle

.

.

å

.

.

12 responses to “Humphrey’s restaurant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gezellig daar .De lampjes met lampenkapjes lijken wel paddenstoeltjes maar ik vrees dat het ook grote stofvreters zullen zijn.Het doet me denken aan heel lang geleden toen we thuis ook zo’n exemplaar hadden maar met veel minder lampenkapjes.

    Like

  2. Mooi plaatje Henk. Stamkroeg? groet, peter

    Like

  3. Kan zo als reclamepaneel dienen.

    Like

  4. Rommelige druip lampjes

    Like

  5. Voor het maken van deze fraaie sfeerfoto, heb je toch zeker wel minstens een garnalen cocktail gekregen hè?

    Like

  6. Als ik deze foto zie denk ik gelijk hoe moet je die luchter schoon houden hihi
    Smakelijk of proost ?
    Fijn weekend

    Like

  7. Mooie foto Henk, gezellig om zo te zien, dat schoonmaken valt wel mee, er mag niet meer gerookt worden😉

    Like

  8. Nog even bij je link gekeken, maar dat zijn heel mooie en knusse restaurants Henk!

    Like

  9. Als ik die lamp zo zie heb ik het gevoel dat ik in een curiosawinkel sta hihi….
    Wel heel gaaf dit😀 Je raakt ook echt niet uitgekeken op jouw onderwerpen Henk😉

    Like

  10. Een prima keten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Is dat voor jou een favoriet restaurant?

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

