Zonsondergang aan de katerveersluis   13 comments

 

Zonsondergang aan de katerveersluis

.

P

.

Gistermiddag was ik nog net op tijd

bij de  katerveersluis  in Zwolle voor

enkele foto’s  van de

ophaalbrug

.

Canon 5D MK III    Canon EF 24mm f/1.4L II USM    1/200sec    F/6.3    iso/50    EV+0.7

.

Tegenlicht Fotografie Foto Historische Brug Foto Dubbele ophaalbrug Foto Ophaalbrug Foto Tegenlichtfoto

.

.

.

.

.

P

.

.

.

Canon 5D MK III    Canon EF 14mm f/2.8 L USM II    1/80sec    F/6.3    iso/100    EV+0

 

Tegenlicht Fotografie Foto Historische Brug Foto Dubbele ophaalbrug Foto Ophaalbrug Foto Tegenlichtfoto

.

.

P

.

.

13 responses to “Zonsondergang aan de katerveersluis

Subscribe to comments with RSS.

  1. de eerste Henk vind ik veruit de mooiste
    de tweede heb je mooi gebruik gemaakt van de leuning wat een mooie dieptewerking en zichtlijn geeft.

    Like

  2. Hele fraaie opnamen van deze brug Henk, gelukkig maar dat smaken verschillen, want mijn voorkeur gaat uit naar foto 2.

    Like

  3. Heel mooi Henk, en ook ik vind foto 2 het mooist, het licht komt bijzonder mooi uit!

    Like

  4. Voorkeur voor de tweede Henk, veel fraaier door het licht. Meer diepte in de foto, kijkt fijner.

    Like

  5. Mooie sfeerfoto Henk en ik ga ook voor foto 2 waar de leuning me mee het beeld insleurt

    Like

  6. Voor mij de eerste foto. Prachtig van kleur en de mens voegt net iets toe.

    Like

  7. heel mooi

    Like

  8. Die eerste foto vind ik werkelijk heel erg mooi.
    Mooi staaltje fotografie.

    Like

  9. Mooie foto’s!

    Vriendelijke groet,

    Like

  10. Prachtig!

    Like

  11. Prachtige plek daar Henk. Heb daar zelf al diverse malen met m’n vorige FF rondgelopen. Maar deze van jou en dan vooral die 2e zijn schitterend. Vooral de perspectivische vertekening maakt het helemaal af.

    groet, peter

    Like

  12. Ha het is je gelukt om van een koude ijzeren brug een mooi plaatje te schieten…prachtig dat licht rondom
    Groetjes

    Like

  13. Sfeervolle brug en een sfeervol tijdstip op de dag.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

