Museum de Fundatie .. Lee Bul – Drift & Scatter   10 comments

 

Museum de Fundatie .. Lee Bul – Drift  &  Scatter

.

Õ

.

Deze futuristische  robot is een  creatie  van de  zuid koreanse  Lee Bull

In de  cyborg  versmelten  lichaam en techniek,  maar wie zegt dat deze

robotslaven zich niet tegen hun schepper zullen keren ? in transcription

Drift & Scatter gaat het een beetje fout. Machineonderdelen en levende

organismen versmelten tot een monster

.

Met een 85mm lens op je camera is de

cyborg redelijk onschuldig

.

Museum de Fundatie Foto Lee Bul Foto Drift and Scatter Foto Cyborg Foto Museum de Fundatie Zwolle

.

.

.

.

.

Õ

.

.

Met een groothoek objectief heb ik de kop naar de voorgrond getrokken

en met een vervagingsbewerking gaat het beestje regelrecht in de aanval

en ga je rennen voor je leven

.

Museum de Fundatie Foto Lee Bul Foto Drift and Scatter Foto Cyborg Foto Museum de Fundatie Zwolle

.

.

Õ

.

.

10 responses to “Museum de Fundatie .. Lee Bul – Drift & Scatter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel bijzonder dit Henk, de foto’s zijn van grote klasse hoor, vooral de laatste vind ik fantastisch.

    Like

  2. Prachtig in beeld gebracht Henk… ook het kunstwerk vind ik toch wel knap hoor!

    Like

  3. Opmerkelijk met je bewerkingen.Dit is echt bijzonder knap Henk..

    Like

  4. De eerste foto is mooi zo met die schaduw. De tweede lekker dynamisch!

    Gr. René

    Like

  5. Vreemde vogel haha maar wel mooi met die schaduw

    Like

  6. Heel knap werk Henk, mooi geworden, en ook voor mij is de tweede foto het mooist!

    Like

  7. Daar zou je een nachtmerrie van krijgen. Maar zo in het wit komt het toch onschuldig over, en daar zit hem natuurlijk het venijn, in dat wit.

    Like

  8. Heel mooi!

    Like

  9. Heel bijzonder Henk.
    Ik heb ze een paar maal bekeken maar ik ga voor foto 2
    Apart stukje maar dit wit kan ik wel hebben hihi…….

    Like

  10. Hoe breng je iets van essentie in beeld is altijd de grote vraag. Hier is het je wat mij betreft weer goed gelukt Henk.

    Like

Geef een reactie

