Mechanische tandenborstel   16 comments

 

Mechanische tandenborstel

.

j

.

Voor schone  tanden en  mondhygiëne.

Als u merkt dat tijdens  een praatje, uw

gesprekspartner achteruit blijft deinzen

stinkt u waarschijnlijk uit uw snuit

.

Tijd om de bezem eens

even flink over tong

en tandvlees te

rossen

.

j

.

Canon eos 7D     Canon 100mm macro 2.8 USM     F/11     0.5 sec     iso 100     EV+0.3 stap

.

.

Mechanische Tandenborstel foto Tandenborstel Foto Mondhygiëne Foto Macro Tandenborstel

.

.

j

.

.

16 responses to “Mechanische tandenborstel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik voel de trillingen hier……Geef mij maar een ouderwetse.🙂🙂

    Like

  2. Is deze van jou Henk?…..hmmmm, niet vaak gebruikt zo te zien. Tja, anders was het ook niet zo’n mooie foto geworden hè?

    Like

  3. Tja…..en als je dan geen Indisch hebt gegeten ruik je vast lekker.

    Like

  4. Mooi gedaan…wat moet een mens anders bij dit gure weer…

    Like

  5. Ha idd een spiksplinternieuwe…en weet je bij turks of veel knoflook helpt dat poetsen echt niet…voor een frisse adem.
    Fijn weekend

    Like

  6. Heb je stiekem tussendoor een LOI cursus gevolgd voor mondhygiënist? 😉

    Like

    Jetskefotografie
  7. Een nieuw tandenborstel uit de voorraad want de haartjes staan te recht om al gebruikt te zijn en bij slechte adem na tandenpoetsen ,1 gezonde en helpend zelfs na eten look.,enkele blaadjes peterselie kauwen zit vol vitaminen C en andere zaken en verdrijft de geur echt.Een foto die niet zou misstaan in een reclame folder.

    Like

  8. Mijn gebit ligt meestal in een glaasje water, tot nu toe deinzen mensen alleen terug als ik lach.
    Misschien moet ik toch ook eens zo’n borstel kopen want die blauwe ribbeltjes zien er fraai uit. Bedankt voor de tip.

    Like

  9. Leuk onderwerp, mooi verbeeld

    Like

  10. Ben ik ff blij dat ik mijn gebit goed onderhou * grinnik*.
    Jouw tandenborstel Henk???

    Like

Geef een reactie

