Carnaval 2015 .. I   16 comments

Carnaval  2015 .. I

.

x

.

Vanmiddag was ik in Zwolle voor

de carnavalsoptocht. Eventjes geen gezanik over

ouderenzorg,  Oekraïne,  werkeloosheid  of  over

een islamitische  staat maar  gewoon  een feestje

bouwen. Ondanks dat wij noorderlingen geen

carnaval kunnen vieren is Zwolle de eerste

stad van de noordelijke provincies

waar men er een beetje werk

van maakt

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Zwolle Foto Carnavalsoptocht Zwolle Foto Carnaval

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Zwolle Foto Carnavalsoptocht Zwolle Foto Carnaval

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Zwolle Foto Carnavalsoptocht Zwolle Foto Carnaval

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Zwolle Foto Carnavalsoptocht Zwolle Foto Carnaval

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Zwolle Foto Carnavalsoptocht Zwolle Foto Carnaval

.

.

x

.

.

16 responses to “Carnaval 2015 .. I

Subscribe to comments with RSS.

  1. Go zwolle….goedzo!!!!

    Like

  2. Leuk hoor de rest volgt vanzelf…alaaf

    Like

  3. Zwolle heeft de smaak te pakken hoor, en Prins Henk heeft er mooie foto’s van gemaakt.

    Like

  4. Wat een leuke kleurrijke bedoening .Carnaval vrolijkt de mensen op en doet hen alle miserie even vergeten.

    Like

  5. Hopelijk komen er meer foto’s op de site. Volgens mij heb je ook foto van mijn dochter en mij gemaakt, bij de Sassenpoort. Zaten op de stoeprand. 🙂

    Like

    • Het is me reeds vaker verweten waarom ik zo weinig foto’s publiceer van evenementen 🙂 Het gaat me als fotograaf dan ook meer om kwaliteit dan om kwantiteit van de foto’s. carnaval is voor de fotograaf een chaos van drukte en kleuren. Je schiet dan ook veel foto’s maar er blijft vrij weinig van over waar je iets mee kan doen. Kan me het moment met jullie nog wel herinneren, en als het een beetje meezit plaats ik deze foto vandaag nog

      Like

  6. Alaaaaaaaaaaaaf, mooi Henk!

    Like

  7. Mooi, Henk…ook bij ons is het hier vandaag hoogdag der carnavalvierders…

    Like

  8. Goed zaniken we niet 😉 Je hebt in Zwolle mooie foto’s gemaakt van het carnaval, hier geen kop te bekennen, op zondagen mag er sowieso niets dus carnaval zeker niet. De foto’s van de levende rups, de eerste foto en de auto vind ik zelf het mooist. Het lijkt me toch wel erg leuk om te proberen foto’s te nemen waar het niet al te druk is, en dat is je weer heel goed gelukt Henk.

    Like

  9. Dat zijn bijna lichtgevende foto’s 🙂 Mooi rustig gehouden.

    Like

  10. Is het carnaval nu ook al de grote rivieren overgestoken? Vluchten kan niet meer 🙂 😦

    Like

  11. Maar dat Zwolle de eerste stad is van de noordelijke provincies die een beetje werk maakt van het carnaval moet ik toch tegenspreken, Henk. Ik kan mij uit de tijd dat ik nog in Twente woonde herinneren dat er in Oldenzaal (een katholieke enclave in overwegend protestants-grrrrristelijk gebied) altijd UITBUNDIG carnaval gevierd werd! Alaaf.

    Like

  12. Je hebt gelijk Ed. Zwolle is toch niet de meest Noordelijke plaats waar carnaval wordt gevierd

    Like

  13. Mooie kleurrijke serie, Henk.
    Toch nog even doorzaniken … Volgens mij is Sneek de meest noordelijke stad waar me van wanten weet met carnaval … 🙂

    Like

  14. Prachtig om te zien en die groene rups vind ik echt geweldig gevonden.
    Wat een feest zal het geweest zijn in menig stadje en dorp maar Zwolle dus voorop begrijp ik.
    Hele mooie en fleurige platen Henk 🙂

    Like

  15. Ed heeft gelijk. Oldenzaal is de carnavals stad van Overijssel. Geen mooiere optocht dan in Oldenzaal. Hoe leuk rupsje nooit genoeg er ook uitziet 👍

    Like

Geef een reactie

