Carnaval Raalte 2015 .. Part I   15 comments

 

Carnaval  Raalte 2015 .. Part I

.

x

.

De aftrap

.

Zondagmiddag barste  het carnaval in Raalte

in alle hevigheid los met een enorme optocht

van hossende feestgangers. Gewapend met

oordoppen, camera en lenzen heb ik er

poolshoogte genomen

..

De echte aftrap van de

optocht was voor mij de paus.

Begeleid door   …  KLIK  …   zegende  hij

met zijn  pleeborstel het  toegestroomde

publiek, ook mijn lens  werd besprenkeld

met heilige tranen. Wat een verademing,

in deze bange tijden dat we tenminste

één kerkvorst hebben met een

goed gevoel voor humor

.

.

Carnaval 2015 Foto Carnaval Raalte Foto Carnavalsoptocht Raalte Foto Carnaval Salland Foto Carnaval Foto Carnavalsoptocht Salland Foto Carnavalsoptocht

.

.

x

.

.

15 responses to “Carnaval Raalte 2015 .. Part I

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als alle carnavalgangers nu ook naar de kerk gaan, dan is de kerke stampvol. 😉
    Dit is een vitale Paus, wellicht met opvattingen die horen bij deze tijd.

    Like

    Jetskefotografie
  2. De paus had ook alle reden om vrolijk te zijn het Vaticaan is 1,3 miljard rijker dan eerst werd gedacht, daar wil ik ook wel voor met de kwast zwaaien hoor. Het zegenen van jou lens, heeft wel geholpen, het is een hele mooie kleurrijke foto geworden Henk.

    Like

  3. Ach erm…een plee borstel 😄😄😄😄
    Was het heilig water Henk of zaten er gele spetters op je lens?

    Like

  4. dit is lachen Henk

    Like

  5. Een mooi beeld, Henk…Raalte roept voor mij vooral herinneringen op aan Jack Middelburg, Boet Van Dulmen, Jan Hartog…namen die de gemiddelde carnavalsganger niet veel meer zullen zeggen. doch grootheden in de jaren 70…

    Liked by 1 persoon

  6. Eerst Zwolle nu Raalte, mooi hoor carnaval in het oosten! Alaaaaf

    Like

  7. Ik heb niets met carnaval, maar ik voel een mooie serie foto’s aankomen. Het begin is in ieder geval goed.

    Gr. René

    Like

  8. Om er foto’s te nemen kan carnaval me bekoren maar er aan deelnemen…nee bedankt.Wel fijn dat de mensen plezier hebben in deze tijd vol dreigementen..Deze paus kan dadelijk op mijn sympathie rekenen

    Like

  9. Je hebt het maar zwaar op mijn wp…
    Het zucht en steunt maar wel plezier voor 3 x grijnzzzz
    Moet je weten dat ik zo op 4 sitejes mijn eigen muziek heb…de bloghoppers hebben wat uit te zetten 😉
    Groetjes

    Like

  10. Een geweldig leuke foto van een paus naar mijn hart Henk, de kerken lopen leeg, maar als er zulke geestelijken waren dan kwamen er wel weer mensen, deze mag van mij gekozen worden 😉

    Like

  11. Ha nu de klik gedaan maar dat is niet mijn muziek haha
    Tears In Heaven
    zie je wel smaken verschillen…
    Mijn neef was ook even de paus met carnaval…

    Like

  12. Kijk… aan deze paus heb je tenminste wat hahahaha……
    Ik had je daar wel eens willen zien staan met je volgespatte lens *grin……*

    Like

  13. Een paus van geen woorden, maar daden dus … 🙂

    Like

Geef een reactie

