Tandenknarsen   17 comments

 

Tandenknarsen

.

å

.

een

.

uiting

.

van

.

ergernis  onmacht

.

Tandenknarsen Foto Tandenknarsend Foto Knarsetanden Foto Bruxisme Foto Waakbruxisme Foto Knarsen met je tanden Foto Grinding Teeth Foto Teeth Gnashing Foto Gnashing of Teeth

.

å

.

Anger anger biting at the bit
The point of no return
There’s no justice spewing out your shit
You know you’re gonna burn

The raging beast awakes
Tempers intensity
Malice brutality

Anger roars – Grinding teeth

…..   KLIK   …..

.

å

.

17 responses to “Tandenknarsen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Henk, was net gisteren met m’n nieuwe macroringen aan de slag op het Hulshorsterzand, maar ik hou me echt aan de bloemetjes en de plantjes want als ik zo’n beest van jou zie, nou geef mij dan maar die met die prostatoire problemen. groet en fijne dag, peter

    Like

  2. Het is vast niet “snuitje”…je hebt nu beide kanten van het paard gehad. Nu nog een mooi portret….

    Like

  3. Een hele aparte foto Henk, na het eten moeten de tanden wel even worden gepoetst natuurlijk.

    Like

  4. Ziet er goed uit, zo van dichtbij 🙂

    Like

  5. Ha die klik niet echt mijn soort muziek haha
    Gaan mijn oren van knarsen 😉

    Like

  6. Jee de tandarts mag wel eens langs komen

    Like

  7. Een heel bijzondere foto Henk, het paard had net heerlijk staan eten, dus dat tandenknarsen zal wel mee hebben gevallen, dat doen gelukkig niet alle paarden en meestal is er dan ook wel wat aan de hand met het dier.

    Like

  8. Prachtig in beeld gebracht Henk!

    Like

  9. Jij kan ieder onderwerp aan maar geef mij maar de bloemetjs en de bijtjes Henk

    Like

  10. Tijd voor de tandarts. Ik zie nogal wat tandsteen.

    Like

  11. Volgende keer wel even flossen voordat je de foto maakt. Originele plaat weer Henk!

    Gr. René

    Like

  12. Nou Henk, ik kan niet zeggen dat dit 1 van je mooiste foto’s is, maar denk wel dat je tot 1 van de weinige fotografen behoort die vanuit die positie een foto genomen hebben, dus dat je creatief bent moet ik je nageven 🙂

    Like

  13. Deze originele kijk op het paard staat me een stuk beter aan dan de begeleidende muziek.

    Like

  14. Tja…tandenknarsen is me niks vreemd…mooie foto.

    Like

  15. Zo heeee……. hield iemand zijn bek open voor je gezien het voer wat er nog tussen zijn tanden zit?
    Wel weer een hele gave foto Henk. Prachtige en heldere kleur! Heel mooi gedaan.

    Like

  16. Zo……dat is nog eens een gebit he😄

    Like

  17. Getsi.

    Like

Geef een reactie

