Zwemmen in natuurwater   16 comments

 

Zwemmen in natuurwater

.

Ë

.

is

voorlopig

nog iets te koud

.

Zwemmen in Natuurwater Foto Zwemmen in Buitenwater Foto Zwemmen Natuur Foto Zwemmen Buiten

.

,

Ë

.

.

16 responses to “Zwemmen in natuurwater

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat lijkt mij nu inderdaad nog niet aangenaam Henk .Een mooie opname van deze bikkel hoor!

    Like

  2. Hoezo koud..?..ik weet iemand die dat niet erg vind…🙂🙂
    Gewoon volhouden Henk.

    Like

  3. Gelukkig was het nog te koud want in plaats van natuurwater denk ik dat het visgebied is want volgens mij zie ik daar sleepnetten liggen.Bij een zwempartijtje bij valavond zou je wel eens verstrikt kunnen geraken in zo’n net.

    Like

  4. Henk, als je binnen de boeien blijft is het water niet koud.

    Like

  5. Henk, staat je goed zo’n modern strak wetsuit! 😄 😄 😄. Scheelt een heleboel graden. Maar mooie z/w foto met beetje gloed. groet, peter

    Like

  6. Mooi in tegenlicht en prachtige kleuren.

    Like

  7. Brrrr lijkt me erg koud maar weer een schitterende foto zo met dat tegenlicht.

    Like

  8. Mooie foto, maar ik moet er nog even niet aan denken … brrrr …

    Like

  9. Zwem jij altijd met je kleding aan…dan kan het toch niet te koud zijn😉

    Like

  10. Een prachtige foto Henk, toen je schoenen nat werden en je koude voeten kreeg ben je maar snel het trapje opgegaan en gelijk had je😉

    Like

  11. Zo mooi dit!!! Zelfs in hwt donker ben je te herkennen Henk hahahahahaha…
    Maar je foto vind ik echt geweldig! Wat een compo en wat een fantastische kleuren.
    Een hele dik compliment!

    Like

  12. Dat heb je weer prima geënsceneerd! Mooi, Henk!

    Like

  13. Ga in de leer bij the Iceman en je draait er je hand niet voor om.
    Een mooie sfeerplaat👍.

    Like

  14. Als je het geloofwaardig wilt maken had je eigenlijk in je zwembroek op de foto moeten gaan😉
    Heel mooi hoe het licht valt over de foto.

    Like

  15. De Wim Hof methode is er niks bij.

    Like

Geef een reactie

