Lammetjesdag   12 comments

 

Lammetjesdag

.

x

.

Lammetjesdag in de schaapskooi van Ruinen

Op de derde zondag van maart mogen kinderen

de schaapskooi in om de pasgeboren lammetjes

en schapen te knuffelen en te aaien.  En daarbij

eten  we natuurlijk  beschuit  met muisjes.  Aan

het eind van de dag werd de hele schaapskudde

even losgelaten. Zo’n driehonderd blatende

viervoeters galoppeerden over het erf

tot groot vermaak van

jong & oud

.

.

Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Ruinen Foto Schaapskudde Ruinen Foto Schaapskooi Ruinen Foto Schaapskooi Dwingelerveld Foto Drents Heideschaap Foto Drentse Heideschaap

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Ruinen Foto Schaapskudde Ruinen Foto Schaapskooi Ruinen Foto Schaapskooi Dwingelerveld Foto Drents Heideschaap Foto Drentse Heideschaap

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Ruinen Foto Schaapskudde Ruinen Foto Schaapskooi Ruinen Foto Schaapskooi Dwingelerveld Foto Drents Heideschaap Foto Drentse Heideschaap

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Ruinen Foto Schaapskudde Ruinen Foto Schaapskooi Ruinen Foto Schaapskooi Dwingelerveld Foto Drents Heideschaap Foto Drentse Heideschaap

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Ruinen Foto Schaapskudde Ruinen Foto Schaapskooi Ruinen Foto Schaapskooi Dwingelerveld Foto Drents Heideschaap Foto Drentse Heideschaap

.

.

x

.

.

12 responses to “Lammetjesdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie sfeerfoto’s weer…lammetjes geweldig om die speelse diertjes weer te zien dartelen…🙂
    Daar wordt je spontaan blij van.

    Like

  2. Schitterende fotografie Henk.Nederland is dan ook een schapenland.Ik herinner me nog goed dat ik overal op de dijken massa’s schapen zag en lammetjes vertederen me altijd.

    Like

  3. Prachtige foto’s van dit festijn Henk, ook altijd weer leuk om lammetjes te zien, ik heb tijdens mijn leven even te veel lammetjes ter wereld geholpen, ook heel veel grootgebracht met de fles, ik vind het nog steeds lief om te zien maar ik vind ze ook heel erg lekker😉

    Like

  4. Leuk hoe je de sfeer hebt vastgelegd. En altijd mooi om te zien als dieren naar buiten kunnen ipv opgesloten in een stal.

    Like

  5. de tweede Henk mooi gebruik gemaakt van het licht

    Like

  6. De eerste twee zijn mooi door het standpunt en het licht. Ik verwonder me altijd hou jij het kleur gebruik reduceerd.

    Like

  7. Schitterende en fraai belichte opnamen Henk, kregen de bezoekers na afloop allemaal een bordje lammetjespap?

    Like

  8. Ik ga voor de bovenste,qua sfeer…

    Like

  9. Lekker sfeervolle serie van dat voorjaarsfeestje, Henk, vooral de eerste twee foto’s vind ik erg mooi.

    Like

  10. Heerlijk al die lammetjes weer in de wei te zien Henk.
    mooie sfeerimpressie al was de eerste foto niet echt gemakkelijk te maken tegen eht licht in😉
    En 300 blatende veirveoter vind ik nogal wat zeg! Hele mooie serie.

    Like

  11. Heerlijk om te fotograferen 👍

    Like

  12. Mooie sfeer heb je eraan gegeven.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

