Mijn Staphorster liefste   22 comments

 

Mijn Staphorster liefste

.

©

.

Onlangs ontmoette ik haar in

Museum Staphorst,  en het was liefde  op het eerste

gezicht. Mijn Staphorster schoone  droeg een zilveren

oorijzer, gouden krullen en een excentrieke Toefmuts

Verder werd ik getroffen door die prachtige

mysterieuze ogen en haar

melancholische

blik

.

.

©

.

.

Vluchtig

.

streelde ik even

.

jou warme wang

.

 tijdens een onbewaakt

.

moment

.

Staphorst Foto Museum Staphorst Foto Oorijzer Foto Goeden Krullen Foto Staphorster Klederdracht Foto Melancholische Blik Foto Levend Standbeeld

.

.

©

.

.

22 responses to “Mijn Staphorster liefste

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een ding is zeker, die zal je niet de oren van de kop l”llen

    Like

  2. Wat een prachtige foto Henk. Geen wonder dat je voor deze dame als een blok bent gevallen, maar er zijn vast meer kapers op de kust hoor.

    Like

  3. Ze is prachtig (door jou vastgelegd).

    Like

  4. Heb er maar een woord voor over……….Vertederend………….!!

    Like

  5. Een prachtige foto van deze ideale vrouw Henk, ze zal ook niets voor je doen, maar alleen al naar haar kijken en haar wang strelen kan gelukkig maken.

    Like

  6. Mooi gedaan Henk vooral de schaduwwerking

    Like

  7. Mooi portret Henk

    Like

    Hillechien Prins
  8. Henk, in de tijd dat ik daar woonde, vroegen de buren eens of ik wilde komen kijken naar de kerkgang op zondag. Zonder camera! Op een bijna donkere herfstdag daar gestaan. Bijna donker, heel imposant moet ik zeggen. Maar nogmaals geen foto’s en dat respecteer je dan als buitenstaander. groet en oh ja mooie foto! groet, peter

    Like

  9. Ik vind de outfit prachtig maar het model? Ik maak me zorgen over je Henk. Het is een griezelig mens, stel je voor dat ze met je wil trouwen ! Dan ben je mooi ( lelijk) de sigaar.

    Like

  10. Aan de foto zal het niet liggen, Henk, maar eh … bezint eer ge begint … Ik vind het eerlijk gezegd maar een kil type … 😉

    Like

  11. Ik herkende haar dadelijk.Ze maakte dus ook op mij indruk door haar speciale kleding en dromerige blik..Ik wist het dadelijk,ze is de mooie dame uit het museum dat ik bezocht toen ik daar verleden jaar was.op jouw foro is ze zo zelfs nog mooier.

    Like

  12. Je hebt een mooie herinnering aan haar vastgelegd. Waarschijnlijk zie je haar nooit weer 😦

    Like

  13. haha wat grappig als je niet wat beters te doen hebt sjong jonge

    Like

  14. Ah ja, maar ze is ook erg mooi!

    Like

  15. Lijkt me duidelijk dat je voor haar gevallen bent Henk,
    maar ik ben bang dat de liefde van een kant komt 😀

    Like

  16. En was het andersom ook liefde op het eerste gezicht?
    Je hebt wel smaak Henk.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

