fluwelen wimpers   17 comments

 

fluwelen wimpers

.

j

.

.

Fluwelen wimpers Foto Wimpers Foto Paardenoog

.

.

j

.

.

Posted 2 april 2015 by Henk Jonkvorst in Geen categorie

Tagged with , , , ,

17 responses to “fluwelen wimpers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh.wat mooi, scherp op het oog en dan de scherpte laten verlopen. Je hebt de haren onder het oog zo mooi meegenomen Henk.

    Like

  2. Ik kan mij alleen maar helemaal bij Leo aansluiten, bijzonder mooi gedaan Henk.

    Like

  3. Haarscherpe detailfoto…mooi gedaan.

    Like

  4. Kwastharen is t eerste wat in mij opkomt weinig fluweel

    Like

  5. sluit me ook bij Leo aan

    Like

  6. Inderdaad haarscherp en bloedje mooi.

    Like

  7. Je schotelt ons weer een prachtplaat voor vandaag!

    Like

  8. Prachtig Henk.

    Like

  9. Wat een pracht detail!

    Like

  10. 1 foto zegt meer dan 100 woorden en dat staaf je hier Henk.

    Like

  11. Knap gedaan weer.

    Like

  12. Een prachtige detailfoto Henk, op dit soort wimpers zou iedere vrouw jaloers zijn, ik vind het ook zo mooi om van dichtbij te zien, en nu kan ik even bij jou kijken.

    Like

  13. Heel mooie foto, haarscherp, gefeliciteerd

    Like

    Hillechien Prins
  14. Mooi he, die rustige dierenogen

    Like

  15. Erg mooi Henk. Prachtige lichtval!

    Gr. René

    Like

  16. Wow… echt supermooi Henk!
    Dit paardje heeft prachtige wimpers.
    Kan daar best wel een beetje jaleors op zijn 😉

    Like

  17. prachtig die wimpers, ik word er jaloers op. Ook heel mooi hoe de kleur van de achtergrond zich mengt met het paard., Prachtig beeld.

    Like

Geef een reactie

