aquafobie   13 comments

 

aquafobie

.

j

.

keiharde confrontatie

is de beste manier

om jou angst

.

te

.

…..   overwinnen   …..

.

Aquafobie Foto Hydrofobie Foto Watervrees Foto Waterangst Foto Angst voor Water Foto Angst Overwinnen Foto Ponypark Slagharen Foto Ripsaw Falls Foto Attractiepark Slagharen

.

.

j

.

.

13 responses to “aquafobie

Subscribe to comments with RSS.

  1. In één woord prachtig Henk, je hebt er weer iets bijzonders van weten te maken hoor.

    Like

  2. Spetterende foto Henk.

    Like

  3. Prachtig

    Like

    Hillechien Prins
  4. Bijzonder mooi met een passende tekst Henk, bang voor water ben ik niet, maar naar jouw foto kijkend weet ik wel dat ik niet in zo’n ding zal stappen 😉

    Like

  5. Denk dat eenieder wegduikt als je een aanvaring hebt met opspattend water.
    Mooi op de plaat gezet 😉

    Like

  6. Wauw, heel mysterieus, je moet goed kijken wat het is. Goede foto Henk.

    Like

  7. Op basis van de titel had ik een heel andere foto verwacht. Behalve een verrassend beeld vind ik het ook weer een zeer geslaagde foto.

    Like

  8. Mijn kinderen waren er dol op maar ondanks dat ik kan zwemmen voel ik me ongerust in het water.Ik ben zeker geen waterrat.Schitterende foto Henk.

    Like

  9. mooi geworden Henk

    Like

  10. Wreed

    Like

  11. Prachtig! Al die gebogen hoofden😄 . De angst zit er goed in.

    Like

  12. Prachtige foto.
    Scheelt weer een douchebeurt.

    Like

    Jetskefotografie
  13. Heel mooi in ZW.

    Like

Geef een reactie

