Als een rat in de val   9 comments

 

als een rat in de val

.

.

!

.

.

Als een rat in de val Foto In de val gelokt Foto Geen uitweg Foto In de val lokken Foto Bewaken Foto Verstoppen Foto Achtervolging Foto Deventer Foto Deventer LOS Foto Deventer Havenkwartier LOS

.

.

!

.

.

9 responses to “Als een rat in de val

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een beetje sinistere titel en plaat Henk, knap gedaan met dat tegenlicht hoor.

    Like

  2. Duistere handel daar…niet te veel “tegen(het)licht” houden Henk.

    Like

  3. Gelukkig staat de deur open Henk, lopen zou ik zeggen en hard ook, mooie foto en leuke tekst.

    Like

  4. De titel ontgaat mij maar de foto heeft een prachtige sfeer.

    Like

  5. Hè jesses, ik krijg meteen een déjà-vu van de kille afrekening die ik zojuist zag bij “Opsporing verzocht”.
    Maar het is wel weer een een strakke foto.

    Like

  6. Duistere zaakjes ???

    Like

  7. Foto met veel spanning in.geeft eeb beklemmend gevoel.

    Like

  8. ik kan ook de titel niet helemaal bij de foto krijgen maar de foto is top

    Like

  9. Twee ratten in één val, is dat niet wat teveel van het goede? 😉

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

