wings en wheels .. boeing stearman   10 comments

 

wings  & wheels .. boeing stearman

.

@

.

Voor vliegtuigspotter  ben ik niet in de wieg gelegd.

Ik kan me sowieso niet op één  categorie vastleggen

maar toch heb ik wel een beetje de smaak te pakken

gekregen  van het  luchtruim.  Vliegveld Hoogeveen

staat temidden van gebouwen. Echte stunts mag je

hier met je vliegtuig niet uithalen, maar voorlopig

vindt ik het al mooi als deze antieke kistjes over

je hoofd denderen. Misschien moet ik toch

maar eens de massaliteit van een

grote vliegshow opzoeken

.

@

.

De boeing Stearman

werd  in de jaren  dertig & veertig  van de vorige eeuw

gebouwd en werd door de Amerikaanse luchtmacht gebruikt als lesvliegtuig

Na de  oorlog kreeg het toestel  een tweede bestemming,  als sportvliegtuig

of landbouwvliegtuig voor  besproeien van gewas met bestrijdingsmiddelen

.

…..  KLIK  …..

.

Wings & Wheels Foto Wings and Wheels Foto Boeing Stearman Foto Wings en Wheels Hoogeveen Foto Vliegveld Hoogeveen Foto Wings en Wheels 2015 Foto Historisch Vliegtuig Foto Historische Vliegtuigen

.

.

.

.

.

.

@

.

.

.

.

.

.

Wings & Wheels Foto Wings and Wheels Foto Boeing Stearman Foto Wings en Wheels Hoogeveen Foto Vliegveld Hoogeveen Foto Wings en Wheels 2015 Foto Historisch Vliegtuig Foto Historische Vliegtuigen

.

.

.

.

.

.

@

.

.

.

.

.

.

Wings & Wheels Foto Wings and Wheels Foto Boeing Stearman Foto Wings en Wheels Hoogeveen Foto Vliegveld Hoogeveen Foto Wings en Wheels 2015 Foto Historisch Vliegtuig Foto Historische Vliegtuigen

.

.

@

.

.

10 responses to “wings en wheels .. boeing stearman

Subscribe to comments with RSS.

  1. Werkelijk super mooie opnamen Henk, erg knap dat je alles zo mooi scherp hebt gekregen hoor.

    Like

  2. Ohhh…. die tweede foto vind ik echt heel erg gaaf Henk.
    wat een detaisl en wat mooi helder😀

    Like

  3. Ook aan mij is het vliegtuigspotten niet besteed, Henk. Doch dit zijn geen vliegtuigen maar kunstwerken… mooi in beeld gezet en bewerkt.

    Like

  4. het lijken net speelgoed vliegtuigjes, of een tekening, voor mij foto2 vanwege de details

    Like

  5. Het zijn alle drie weer prachtplaten, maar ik ga uiteindelijk toch voor de derde foto, want daar zit de vaart er lekker in.

    Like

  6. Al is het vliegtuigspotten niet aan je besteed, je hebt er prachtige foto’s van gemaakt, de tweede foto vind ik ook het mooist, de details komen echt heel mooi uit Henk, op naar het grotere werk😉

    Like

  7. Ik geef niet zo om dat vliegtuig gedoe maar dit is andere koek. Wat een prachtige machine!

    Like

  8. Goed gelukt!
    Is er ook een categorie wat je niet kunt vastleggen? Volgens mij niet.

    Like

    Jetskefotografie
  9. De oudere modellen blijven het mooist voor mij.

    Mooie foto’s!

    Vriendelijke groet,

    Like

  10. Wat een prachtige juweeltjes toon je ons hier Henk.Echt Klasse.

    Like

Geef een reactie

