Zwartsluis onder zeil .. II   8 comments

 

Zwartsluis onder zeil .. II

.

i

.

Zwartsluis Onder Zeil Foto Zwartsluis Foto Nautisch Foto Nautisch Evenement Zeilevenement

.

.

.

.

.

i

.

.

.

.

.

Zwartsluis Onder Zeil Foto Zwartsluis Foto Nautisch Foto Nautisch Evenement Zeilevenement

.

.

.

.

.

i

.

.

.

.

.

Zwartsluis Onder Zeil Foto Zwartsluis Foto Nautisch Foto Nautisch Evenement Zeilevenement

.

.

i

.

.

8 responses to “Zwartsluis onder zeil .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. de eerste, de anderen vind ik te druk, kan ook bijna niet anders met al die schepen.
    en de eerste vind ik iets teveel tegen de bovenkant geplakt maar daar had je waarschijnlijk een goede reden voor.

    Like

  2. Ook deel II is weer heel erg mooi, vooral De Goede Hoop is niet alleen een prachtfoto, maar ook een bijzonder mooi schip.

    Like

  3. Mooie opname Henk, De Goede Hoop is inderdaad een bijzonder mooi schip hoor.

    Like

  4. Stuk voor stuk juweeltjes om mee te varen.

    Like

  5. Prachtig die eerste foto…maar dat zal ook aan het bootje liggen.

    Like

  6. Ook ik ga voor de eerste foto, de andere twee zijn me net wat te druk.

    Like

  7. Je foto’s zijn zoals gewoonlijk weer mooi scherp en mooi van kleur.
    Je eerste foto vind ik ook gelijk de mooiste van de drie.
    De andere twee komen wat drukker over en die eerste heeft het gewoon🙂

    Like

  8. Altijd valt er daar wel iets te beleven.Sfeerfoto’s maar vooral de 1 ste foto houdt mijn aandacht vast.Wat een goed onderhouden boot met schitterend houtwerk.

    Like

Geef een reactie

