Vliegtuigregistratie   10 comments

 

vliegtuigregistratie

.

@

.

PH – 2k9

.

Aan de hand van een registratienummer is

er op internet over zo goed als ieder vliegtuig van alles

te vinden. Zo lees ik dat dit toestel op 22 juli 2012, na een

motorstoring neerstortte in een weiland en daarbij over

de kop sloeg. Inmiddels ziet ie er weer piekfijn

uit en vliegt tevens als een tierelier

.

.

Vliegtuigregistratie Foto Vliegtuigregistratienummer Foto PH-2k9 Foto AVID MARK IV Foto Wings & Wheels Foto Wings en Wheels Foto Wings en Wheels 2015 Foto Vliegveld Hoogeveen Foto Wings en Wheels Hoogeveen

.

.

@

.

.

10 responses to “Vliegtuigregistratie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha wat denk jezelf…
    Nee net als jij alles kan vinden op internet me and google zijn een topteam 😉
    Je bent goed bezig geweest met de vliegtuigjes…mooie foto

    Like

  2. Wat opzoekwerk maakt mensen wegwijs in alle materies.Knappe foto.

    Like

  3. Weer een heel mooie foto van dit vliegtuigje Henk, google is toch wel heel erg makkelijk en leuk om te weten wat je hebt gefotografeerd.

    Like

  4. Dat het ooit behoorlijk in prak heeft gelegen, is niets meer van te zien Henk, een prachtige foto van dit toestel.

    Like

  5. Mooie strakke plaat weer.
    Ik kijk er liever naar dan dat ik er in zou moeten zitten.

    Like

  6. Oei…. stond er ook nog bij hoe het toen met de bemanning is afgelopen Henk?
    Je hebt er dan ook echt weer een schitternede foto van gemsskt.
    Ook heel knap met die draaiende propellers en dan de rest mooi scherp.

    Like

  7. Dat is, net als Helma, ook mijn eerste vraag.
    Ik heb nooit in kleine vliegtuigen gezeten,maar het trekt mij ook niet echt. Ook als was ik een grote fan van de serie “Flying doctors”. 😉

    Like

    Jetskefotografie
  8. Zo word je vanzelf een spotter.
    Of een zweefvlieger…

    Like

Geef een reactie

