Concours Rouveen 2015 .. II   11 comments

 

Concours Rouveen 2015 .. II

.

j

.

boerenwagens

.

Wat een prachtig gezicht als je een stukje

historie van je  dorp tot leven ziet  komen in deze

nostalgische boerenwagens.  Eigenlijk jammer dat

er niet meer van deze combinaties reden.  Volgens

mij hebben we nog genoeg  van deze karren. Span

er desnoods  een aftandse  knol voor, trek je beste

pakkie aan, en rij eens  een ererondje door de ring

.

Concours Rouveen Foto CH Rouveen Foto Concours Foto Concours Hippique Foto Concours Hippique Rouveen 2015 Foto Boerenwagens

.

.

.

.

.

.

j

.

.

.

.

.

.

Concours Rouveen Foto CH Rouveen Foto Concours Foto Concours Hippique Foto Concours Hippique Rouveen 2015 Foto Boerenwagens

.

.

.

.

.

.

j

.

.

.

.

.

.

Concours Rouveen Foto CH Rouveen Foto Concours Foto Concours Hippique Foto Concours Hippique Rouveen 2015 Foto Boerenwagens

.

.

.

.

.

.

j

.

.

.

.

.

.

Concours Rouveen Foto CH Rouveen Foto Concours Foto Concours Hippique Foto Concours Hippique Rouveen 2015 Foto Boerenwagens

.

Schiet me  ineens te binnen  dat er  toch nog  een extra

combinatie was,  maar hierbij  ging enkel het paard met

de eer strijken  door zich los te rukken van de wagen, en

met de boom in het kielzog,  zo’n dertig rondjes als een

losgeslagen paard door de ring te racen. Volgens velen

het meest spectaculaire shownummer van de dag.

gelukkig liep het allemaal goed af

.

j

.

.

11 responses to “Concours Rouveen 2015 .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig deze nieuwe oude k(n)arren…..maar het spektakelstuk hebben we dus gemist???? of komt dat nog???

    Like

  2. Hier kan ik echt van genieten Henk, wat een prachtig gezicht is dit.

    Like

  3. Ja….now we talk business .
    Prachtig !

    Like

  4. foto 2

    Like

  5. Mooie reeks weer… boeiend onderwerp.

    Like

  6. Mooi! Ik ga vandaag voor de tweede en de derde foto.
    Dat te beduusd zijn om je camera te pakken, herken ik wel. Dat overkwam mij vrijdagavond, toen er een windhoos over huis en tuin raasde.

    Like

  7. Weer prachtige foto’s Henk, en echt een geluk dat het goed is afgelopen met het losgebroken paard. Ik denk dat iedereen vreesde voor een nare afloop, dus totaal geen wonder dat je te beduusd was om daar foto’s van te maken.

    Like

  8. Wat een speciale wagens.Hier zie je soms nog eens eentje maar het is een zeldzaamheid en bij jullie worden er concours me gereden..schitterend is dat.Als ik een losgeslagen paard zie ,maak ik me uit de voeten.

    Like

  9. Ik heb de hele web-log van Staphorst bekeken, nog een wonder dat je zulke foto’s hebt gemaakt.

    Like

  10. Prachtig combinaties Henk, maar foto 2 is eht helemala voor mij.
    Het vooraangezicht is echt ontzettend mooi op de foto gezet en de achtergrond mooi wazig.

    Like

Geef een reactie

