Staphorst bekent kleur   16 comments

 

Staphorst bekent kleur

.

v

.

Staphorst Foto Kleur Bekennen Foto Staphorster Kleuren Foto Staphorster Tinten Foto Staphorst Bekent Kleur Foto Karrewiel Staphorst Foto Karrewiel Foto Kenmerkende Kleuren

.

v

.

.

16 responses to “Staphorst bekent kleur

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele fraaie foto Henk, Staphorst is een kleurrijk dorp hoor.

    Like

  2. Verrast, zoals gewoonlijk bij jou, ik veronderstelde een stip te zien te krijgen.
    Prachtig zo gekleurd.

    Like

  3. netjes Henk, de fotografie en het schilderwerk

    Like

  4. Fraaie kleuren Henk, Staphorst houdt het fleurig!

    Like

  5. Veel mooier dan 50 tinten…..
    Staphorst in een blik gevangen. Top.

    Like

  6. Dat is toch beeldschoon! Tjonge die staphorsters durven.

    Like

  7. Heel mooi Henk
    Heb je nu op je banner een langer hoofd gekregen of lijkt dat maar 😉

    Fijn weekend

    Like

  8. Mooie compositie en een fraaie kleurencombinatie. Vooral die rode tint staat me wel aan.

    Like

  9. Hoi Henk Ik zou het karretje graag helemaal willen zien .Gaaf kleurtje hoor Fijn weekend Gr Cees

    Like

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  10. Mooie kleuren, trouwens.

    Like

  11. Mooi zo’n mooie vers geschilderd wiel.
    Mooie heldere kleruen en leuk detail dit wiel met dop 🙂

    Like

  12. Zo blijf ik me mijn bezoek aan Staphorst herinneren authentiek en kleurig. Schitterende foto Henk.

    Like

  13. Yeah gevonden . Wauw nog steeds kijk ik me ogen uit bij het xien van je fotos enzie bekende namen vsn live space . Leuk om je terug te vinden met dank aan je daf 😉 . Inmiddels ben ik twee jaar gestopt met roken en 45 kilo lichter . Ik kom vast vaker langs . Gr knuf pee

    Like

  14. Ik moest even diep in m’n geheugen graven 🙂 maar ik weet ’t weer na een bezoekje aan jou blog. Je laatste berichtje was in 2010 Petra. Leuk weer even van je te horen

    Like

Geef een reactie

