Kermis fotograferen   12 comments

 

kermis fotograferen

.

v

.

kermisfotografie

staat garant voor

.

kleurige beelden

.

 en

.

…..  expressieve portretjes  …..

.

Grachtenfestival Meppel Foto Grachtenfestival Meppel 2015 Foto Kermisfotografie Foto Kermis Fotograferen Foto Kermisattractie Breakdance Foto Kermisattractie Break Dance Foto Misselijkmakende Kermisattractie Foto Kermis

.

.

v

.

.

12 responses to “Kermis fotograferen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha zo doen ze voor mij nooit laat staan dat ik ze dan ook nog goed op de foto zou krijgen😉
    Wel altijd gezellig

    Like

  2. Yeah girls whanna have funnn😉 .mooi
    Gr pee

    Like

  3. 😄😄😄😄geweldig!

    Like

  4. Een top foto Henk!

    Like

  5. Dat het meisje zo angstig kijkt, kwam dat door de attractie of de fotograaf? Een super gave plaat Henk.

    Like

  6. De fun loopt er af, Henk !

    Like

  7. Prachtig het plezier spat hier van het scherm. Ik zou bijna gaan denken, dat je in je clownspakje over de kermis dartelde met je camera … 🙂

    Like

  8. Hebben die pret..die hebben het kind nog in zich.Schitterend zo’n uitbundig stel.

    Like

  9. Kei leuke foto, volgens mij komen ze net uit het spookhuis🙂

    Like

  10. Heerlijk, zo zien we volwassenen veel te weinig. In die krulharige zie ik maar zo een van je kleindochters.

    Like

  11. ja helemaal mooi

    Like

  12. Ze poseren maar wat gewillig voor je Henk hihi…..
    Hier in de stad is nu ook kermis maar ik kom daar alleen beroepsmatig😉

    Like

Geef een reactie

