Er was eens .. een kroegbaas   19 comments

 

er was eens .. een kroegbaas

.

v

.

In een grijs verleden was er eens een plaatselijke kroegbaas.

En deze kroegbaas  maakte er een sport van om harder te  schroeten dan al

zijn stamgasten. Zo kocht hij de eerste videorecorder die je één jaar vooruit

kon programmeren. Huh ? Euhh !!  mijn TV gids voorspelt maar één weekje

de uit te zenden programma’s.  Ook zag je hem rondscheuren in een cabrio.

De antenne die  meters boven de auto  uitstak was niet  van de radio maar

hoorde bij een  kolossale veldtelefoon  waarmee hij  als eerste  in het dorp

altijd en overal bereikbaar was. Gisteravond ontmoette ik hem tijdens

een jaarlijkse oldtimerrit met een beest van een klassieker.

Geen bruidsmobiel maar meer in de sferen van

pimps & hookers

.

v

.

Daar kan je met je Dafje 55

wederom niet tegenop knakkie !!

.

Staphorst Foto Rouveen Foto Oldtimerrit Rouveen Foto Oldtimerrit Rouveen 2015 Foto Zimmer Foto Retro Style Automobile Foto Zimmer Automobile Foto Zimmer Classic Automobile

.

.

.

.

.

.

v

.

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Rouveen Foto Oldtimerrit Rouveen Foto Oldtimerrit Rouveen 2015

.

.

v

.

.

19 responses to “Er was eens .. een kroegbaas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een geweldig sprookje van de kroegbaas Henk, erg leuk om te lezen, de auto is best wel mooi, maar ik ga toch voor Knakkie in zijn Dafje, als je de foto zelf hebt gemaakt is dat meer waard dan al die vooruitstrevende gebeurtenissen van de kroegbaas😉

    Like

  2. Het is een fraaie plaat van de kroegbaas zijn trapauto hoor, maar geef mij toch maar het Dafje, die zal beduidend minder benzine slurpen. Wanneer ik een auto op mij af zie komen, met achter het stuur zo’n verbeten persoon als op de onderste foto, spring (nou ja, spring) ik toch aan de kant hoor.

    Like

  3. Mooie auto van die vooruitziende kroegbaas. Maar die grijnzende zelfportret “baas” heeft denk ik net zo veel plezier in zijn Dafje.

    Like

  4. Ha ik zie de onderste foto het liefst…puur en eerlijk haha
    Groetjes

    Like

  5. Ik denk dat jij een grotere camera hebt🙂

    Like

  6. de laatste… ik vind de auto niet mooi.

    Like

  7. Pingback: Oldtimerrit in Munnikenweek Rouveen door Staphorst - Staphorst

  8. Geweldig, foto en verhaal!

    Like

  9. Verschil moet er zijn Henk😄😄😄😀

    Like

  10. Wat een leuke foto’s Henk .Je zelfportret heeft een gekunstelde glimlach.Had ook wel eens graag het portret van die plaatselijke kroegbaas gezien.Ik stel hem me voor met een grote snor.

    Like

  11. Kijkend naar het uitbundige koetswerk van die auto zal de kroegbaas waarschijnlijk iets te compenseren hebben …\
    Dat heb jij duidelijk niet nodig, Henk! 🙂

    Like

  12. Best een mooi ding.
    dat dafje 55 bedoel ik.

    Like

Geef een reactie

